תקשורת ומדיה

כוכב ערוץ 14 המום: "זה נורא ועצוב, מה נעשה?"

על רקע עסקת הענק של אינטל, שתשקיע 25 מיליארד דולר בהקמת מפעל חדש בקריית גת, מגיש ערוץ 14, שמעון ריקלין תקף את פעילי המחאה נגד הרפורמה במערכת המשפט: "זעם ומבוכה בארגוני המחאה ומשתפי הפעולה המגוחכים שלהם בתקשורת. מה נעשה עם מסע ההפחדה של ברק המיזוגן הבריון גיבור השמאל? עצוב"
תום נחום |  15
ערוץ 14 (צילום מסך)
על רקע השקעת המיליארדים של תאגיד הענק אינטל בקריית גת, בגובה של לא פחות מ-25 מיליארד דולר בהקמת מפעל חדש בעיר הדרומית, למגיש 'הפטריוטים' בערוץ עכשיו 14, ינון מגל, יש בטן מלאה על רקע הטענות הרבות שעלו בחודשים האחרונים, לפיהן הרפורמה המשפטית וממשלת נתניהו יפגעו בהשקעות של חברות הייטק גדולות בישראל ויגרום לפגיעה אנושה בכלכלה הישראלית.
מגל העלה תחילה סרטון של ראש אגף התקציבים במשרד האוצר לשעבר, שאול מרידור, שטען לפני מספר חודשים שאינטל תעזוב את ישראל ואת קריית גת בעקבות הרפורמה במערכת המשפט, כאשר מגל כתב על כך: "לפני ארבעה חודשים העלו החרטטנים מהמחאה את הסרטון המביך הזה של שאול מרידור. מי שהיה ראש אגף התקציבים באוצר טען ש"בפעם הבאה שאינטל תרצה להשקיע בקריית גת, לא יהיה את אינטל, כי עכשיו המדינה הזאת כבר לא בטוחה למשקיעים" אתם מבינים כמה פייק הם מאכילים אותנו יום יום?".
 
עוד הוסיף מגל: "אגב, אינטל משקיעה גם בנתניה, שם תקים חוות שרתים ומגדל משרדים בעלות של מאות מיליונים. אמנם קטן לעומת עשרות המיליארדים של קריית גת, אבל עדיין מאות מיליונים...".
חברו של מגל לערוץ, מגיש חדשות 14, שרון גל, התייחס גם הוא לעסקת הענק של אינטל בישראל וכתב בטוויטר: "האינפלציה נחלשת, מחירי הדירות בירידה, הצמיחה מתעדכנת כלפי מעלה, אינטל תשקיע 25 מיליארד דולר (!!!) בישראל והכול קורה בשיא קמפיין התבהלה של מתנגדי הרפורמה. תארו לעצמכם מה יהיה פה כשהם יפסיקו להפריע".
גם מגיש הערוץ, שמעון ריקלין, הגיב לנושא וכתב: "זעם ומבוכה בארגוני המחאה ומשתפי הפעולה המגוחכים שלהם בתקשורת. אינטל צפויה להקים מפעל חדש בישראל בהשקעה עצומה של 25 מיליארד דולר מבלי שבדקה מה קורה עם הוועדה למינוי שופטים ולמרות הממשלה שרוצה לבצע שינוי במערכת המשפט הרקובה ובפרקליטות המושחתת. זה נורא.. וזה אחרי אנבידיה ומחשב העל שתבנה כאן.. מה נעשה עכשיו עם כל ההצגה וההפקה של אילן שילוח? מה נעשה עם מסע ההפחדה של ברק המיזוגן הבריון גיבור השמאל? עצוב".
תגובות לכתבה(15):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 10.
    ערוץ 13 הוא אפיזודה חולפת !!!
    בכיר מהברנז'ה 06/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה עניין של זמן -קצר ביותר- וערוץ 13 הוא אפיזודה חולפת !!! הצלחת הערוצים המתחרים בכלל והרייטינג האדיר של ערוץ 14בפרט , מוציאים את ערוץ 13 מדעתו והוא מתחרפן וחוטף ג'אננה. והרי נאמר הקנאה התאווה והכבוד מוציאים את האדם מהעולם ובכלל שה עריץ 13
    סגור
  • כל מילה בסלע !!! (ל"ת)
    יודע דבר 06/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 9.
    ממשלה עלובה
    אבי 06/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    במה יש להתגאות? ריבית בשמים לאנשים קשה במכולת והכל בעלייה בלי שליטה עלובי נפש
    סגור
  • 8.
    כרטטנים ינון מגל וחבריו
    תמי 06/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כאשר משהוא משמעותי טוב קורה פה לוקחים את הקרדית אבל אם קורה משהוא רע כמו יהודה ושומרון וכל כך הרוגים מלחמה ועצב הם מעברים את האשמה לממשלה הקודמת ולפעמים גם שוכחים שהם גם היו בממשלה הקודמת כאזרח לא ימני ולא שמאל עצוב לי לראות איך אנשים כמוך וכמו חבריך רק גורמים לעוד שסעים בחברה ואל תשכחו ואני בטח לא אשכח שאהוד ברק גיבור ישראל הוציא אותנו מלבנון כמה חיי אדם חיי מילנו ניצלו אז די ינון מגל ושכמוך
    סגור
  • 7.
    אינטל
    הסנאי 06/2023/21
    הגב לתגובה זו
    1 2
    לידיעתם של הגאונים ריקלין וינון מגל שמתלהבים מעצמם אין אישור רשמי מאינטל העולמית על העסקה.
    סגור
  • טען עוד
  • 6.
    את המפעל החדש בונים כבר כשנתיים בכל המרץ
    עובד אינטל בקרית גת 06/2023/21
    הגב לתגובה זו
    1 2
    החוזה נחתם כבר לפני זמן רב . הכל ספינים של הממשלה כדי לתת תחושה שההייטק עוד חי בישראל . אל תאמינו לערוץ 14 .חבורה של שקרנים
    סגור
  • 5.
    אינטל היום הודיעו שכרגע אין עסקה
    סוזי 06/2023/20
    הגב לתגובה זו
    1 5
    נם לא דיוחו על זה בדוחות ואמרו שהתפלאו שזה בכלל פורסם הם לא ידעו מזה אז ערוץ.14 תרגעו סתומים
    סגור
  • כמה אתה וחבריך הם הסתומים, ושקרנים...
    חוסה 06/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ולא רוצה להישתמש במילים קשות. כח אתם מוכנים להרוס המדינה כי אתם מבינים שהשילטון הולך ומיתרחק מכם. אבל לא יעזור לכם יש מישהו שמנהל העולם וזה לא השמאל אלא הקב"ה.
    סגור
  • 4.
    הוכחה נוספת
    גוטמן 06/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ערוץ 14 משדר את מה שבערוצים אחרים לא רוצים שתדעו :))
    סגור
  • אינטל הודיעו היום שאין עסקה
    סוזי 06/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 4
    ערוץ.14 מפרסם את דבר המלך השקרן בן שקרן
    סגור
  • 3.
    המרכבה חולון
    שריקי 06/2023/19
    הגב לתגובה זו
    3 1
    לא יאומן כמה הזיכרון של כולם קצר. זה ברק שרק בבחירות האחרונות התמודד לכנסת ולא נבחר.מה אתה רוצה מאיתנו אין לך ציבור רק ערוצי תעמולה שממומנים על ידייך. שחרר אותנו בבקשה
    סגור
  • 2.
    ריקלין הוא טיפש שטועה ומטעה
    יודע דבר 06/2023/19
    הגב לתגובה זו
    1 16
    אלמלא המחאה וגלנט ושביתת ההסתדרות- ישראל הייתה היום בכאוס. ההסכם עם אינטל נחתם כי הם מעריכים שביבי חזר לעצמו. הם ראו שלא נחקק אפילו חוק אחד קטן ואין הפיכה משטרית. אילו ביבי היה הולך בדרך של רוטמן וריקלין ולוין לא הייתה שום עסקה עם אינטל וישראל הייתה במשבר הכלכלי החמור בתולדותיה. נקווה שכוחות האופל של ריקלין ושות לא ינצחו את ביבי השפוי שיפעל להסכמה רחבה למען עתיד ישראל.
    סגור
  • 1.
    אינטל לא הכל..הכלכלה קורסת.ערוץ 14 לא להטעות
    אזרח מודאג 06/2023/19
    הגב לתגובה זו
    2 14
    ערוץ 14 מטעה בכוונה כי אינטל זה דבר אחד טוב. והרבה דברים רעים בכלכלה נוצרו בגלל הממשלה הזאת .לא תצליחו לבלבל אותנו ערוץ 14..
    סגור
  • כדאי להתעורר
    דוד 06/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אינך יודע אפילו חצי דבר . רק בגלל יודעי דבר כמוך יש התדרדרות וכדאי לעצור זאת . ולהתבונן . העיניים שלכם עצומות תפתחו אותם לפני שנרד כולנו לתהום רק בגלל גאווה .
    סגור
  • זו המטרה שלשמה הוא הוקם...... (ל"ת)
    עובדה 06/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור