תקשורת ומדיה

ערוץ 14 נגד חדשות 13: "מעודדים טרור, תעמולה שופכת דם"

בסיקור מבצע "מגן וחץ', באחת הכותרות כתבו: "כבר לא כירורגי, באישור ראש הממשלה: נשים וילדים נהרגו בתקיפה הלילית". ברשתות לא הפסיקו להכנס בעוצמה בערוץ, כאשר גם פאנליסט 'הפטריוטים' יותם זמרי התפוצץ: "קמפיין הסתה, תעמולת BDS. צפייה בערוץ הזה פוגעת בציונות"
מערכת ice |  1
ערוץ 14 (צילום מסך ערוץ 14)

בחדשות 13 הצליחו להרגיז אמש (שלישי) לא מעט מהצופים במהלך השידורים החיים על ההסלמה בדרום וסיקור מבצע "מגן וחץ', כאשר באחת הכותרות כתבו: "כבר לא כירורגי, באישור ראש הממשלה: נשים וילדים נהרגו בתקיפה הלילית".

פאנליסט 'הפטריוטים' בערוץ 14, יותם זמרי, תקף במהלך השידור ואמר: "זה תעמולת BDS נוראית ברמה ששופכת דם, הדבר הזה שופך דם בעולם, הדבר הזה מעודד טרור בעולם, מעודד פיגועים בעולם ומשמש קמפיין הסתה. ערוץ 13, אני לא אגיד יותר מדי, רק לכל אחד שרואה את עצמו ציוני, בכל פעם שאתה מדליק את הערוץ הזה אתה מוריד קצת מהציונות שלך".
 

פרשן ומגיש חדשות 12 עמית סגל כתב בצורה קשה מאוד נגד הקולגות: "אפשר להדביק דגל ישראל על המסך ואפשר לנסח כותרות בשירות ה-BDS פשוט ביחד זה לא כל כך עובד".
 

גם המבקרים הגדולים של הממשלה, ביניהם עורך וואלה! ברנז'ה דוד ורטהיים, לא נותרו אדישים והוא כתב: "כידוע לא מחובבי ראש הממשלה. אבל הנה דוגמא לדיווח מניפולטיבי ודוחה". העיתונאי מאיר ליוש כתב: "לא נשמות, זה לא היה "לא נכון ומטעה" זה היה מוטה ומכוון על ידי מישהו שהחליט לנצל אירוע שיש עליו הסכמה אדירה מקיר לקיר בישראל לצרכים פוליטיים. תתביישו".

בטוויטר יצאו בהאשמות חמורות נגד הערוץ: "חדשות 13 החליטו ללכת עד הסוף על הנרטיב האנטי ישראלי. זו פשוט הזיה", וגם: "השנאה של חדשות 13 לראש ממשלת ישראל העבירה אותם על דעתם עד כדי כך שהם הפכו  לשונאי מדינת ישראל ואזרחיה. אחרי הערב הזה, אזרח שלא יחרים את הערוץ הזה, הוא שותף לשנאת המדינה. יש גבול!".
 
יבגני זרובינסקי כתב: "נדפקו שם בחדשות 13", הצל כתב: "זה לא כותרת באל ג'אזירה אלא חדשות 13 שמישרים קו עם אויבינו, אז שהאום קורא לנו רוצחי ילדים והופכים את חיילינו לפושעי מלחמה תזכרו מי עומד מאחורי זה !, חדשות 13 פושעים וצריכים לעמוד לדין!".
מחדשות 13 נמסר בתגובה לטענות שעלו על אופן הצגת המקרה בעזה בו הושמדה הדירה עם בכירי הג'יהאד: ״הכותרת שהופיעה במסגרת המהדורה המרכזית נוסחה בצורה לא ראויה ובאופן לא נכון ומטעה. אנו מתנצלים על כך בפני צופינו״.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    באישור הצדק ..האמת ואזרחי ישראל אנחנו מחרימים את ערוץ
    צדק תרדוף 05/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    13 האנטישמי שפועל בשרות האויב..עד אשר יתמוטט .ומנהליו יעמדו לדין כי באמצע מבצע צבאי מוציאים דיבת הארץ רעה ! שאנחנו רוצחים תינוקות!!
    סגור