תקשורת ומדיה

מני אסייג במסר מפתיע במיוחד: "די לכיבוש! נקודה סוף"

איש הימין, יוצר 'שנות ה-80', מני אסייג, הגיב לסערת נטלי דדון שגורשה בבושת פנים מבית הקפה 'נינה' בתל אביב: "סורבה להיכנס רק כי היא קול משמעותי בימין. תל אביב זו העיר שלהם, השמאל כבש אותה"
מערכת ice |  9
מני אסייג (צילום מסך עכשיו 14)
לאחר שהדוגמנית נטלי דדון פרסמה תיעוד מרתיח ברשתות החברתיות בו בית קפה תל אביבי סירב להכניס אותה אל המקום במהלך יום צילום שבו הייתה ופרסמה פוסט ובו כתבה: "לאן עוד נגיע, לאן????", מתברר שהיא לא לבד.
הצל עדכן את העוקבים שלו במקרה ההזוי וכתב נגד בית הקפה 'נינה' בשבזי תל אביב: "כנראה שהוא לא מכיר את חוק הסלקציה, אני מקווה שהיא תתבע אותו". לאחר מכן נדב בורנשטיין מגיש 'חי בלילה' בקשת 12 בדק ומצא כי לבית הקפה יש דירוג נמוך למדי בגוגל ושורה של תגובות קשות נגד המקום.

לקוחות סיפרו כי גם הם חוו לא מעט מקרים כמו זה של דדון. אחד סיפר: "הוא עשה בדיוק אותו הדבר לי ולמשפחה שלי בחול המועד פסח. ביקשתי להזמין הפוך והוא טען שהוא לא מגיש אחרי 12 ניסיתי להבין למה ובאותה שנייה אמר לנו לקום. מהר מאוד הבחנתי כל היושבים בקפה הם תיירים, נראה כי זו האג'נדה של המקום, להושיב רק תיירים, מזעזע".
אחרים כתבו: "יש עליו מלא סיפורים הזויים וביקורות נוראיות, אני גרה שם בשכונה ולא דרכתי שם אפילו פעם אחת", או "זה ממש לא מפתיע. אני וגיסתי קיבלנו יחס דומה לפני חצי שנה מבעל המקום, מזל שקמנו והלכנו".
דדון המשיכה וכתבה: "כזאת השפלה לא חשבתי שאחווה בחיים שלי. בטח שלא בשל דעותיי. באמצע יום צילום, אני וצוות ההפקה עצרנו להזמין קפה בבית קפה בתל אביב (אינני מעוניינת להעניק לו פרסום כאן)".
כזכור, נטלי דדון שאלה את בעל העסק למה הוא לא מכניס אותה הוא אמר: "זה עסק פרטי שלי, אני יכול לעשות מה שאני רוצה. אין נגד החוק, עושה מה שאני רוצה אני יכול לעשות. כאלה אנשים אני לא רוצה להכניס". דדון, ובחורה נוספת שהייתה איתה, טענו שזה מנוגד לחוק, אך הוא המשיך בשלו: "אז איך אני עובד 20 שנה? מסתבר שאני עושה משהו טוב, אני מסנן את האנשים שאני לא רוצה".
 
 
מי שפחות התרגשה ודווקא בחרה לצאת נגד דדון היא אשת התקשורת ג'ודי ניר מוזס, אשתו לשעבר של שר האוצר לשעבר סילבן שלום ואחותו של המוציא לאור של ידיעות אחרונות, נוני מוזס, אשר כתבה בטוויטר: "לא מבינה על מה את יקירתי נטלי דדון מלינה. זכותו של בעל בית הקפה להדיר אותך ממנו. זכות זו נקבעה בחוק המאשר הפליה על כל מיני רקעים, את תומכת באנשים שחוקקו את החוק הזה. זו בדיוק מהות מלחמת האחים שפרצה בארץ, בגלל האנשים שאת יקרתי תומכת בהם בחירוף נפש כשזה מגיע אליך באופן אישי זה כן פסול?".
בין המגיבים המפתיע לאשת התקשורת היה עמוס שוקן, העומד בראש קבוצת "הארץ", הקבוצה היריבה של לקבוצת "ידיעות אחרונות", אשר ג'ודי נמנית עם משפחת בעלת השליטה בה. שוקן הגיב לג'ודי על החוק המאפשר הפליה כביכול, וכתב: "ג׳ודי, את בטוחה שהחוק הזה כבר עבר? נראה לי שעוד לא". לכך ענתה ניר-מוזס כי "הם רוצים להעביר אותו. אותם אנשים", וכוונתה גם לרקע הפוליטי של נטלי דדון.
מי שהגיב למצדדים בבית הקפה 'נינה' התל אביבי ויצא נגדם, הוא איש הימין מני אסייג, יוצר סדרת הלהיט של רשת 13 'שנות ה-80' ביחד עם אחיו שלום אסייג, אשר כתב בטוויטר: "יש מציאות או אמת שצבאות השמאל לא ניסו לסלף או לעוות? נטלי דדון סורבה להיכנס לקפה בתל אביב רק כי היא קול משמעותי בימין, נקודה סוף! זוכרים שרענן שקד הודיע לאלירז שדה (כשעוד היה בימין) שלא יוכל עוד להיכנס לתל אביב? זו העיר שלהם הרי. כל מוביל דעת קהל בולט מהימין מרגיש לא נוח בתל אביב, לא בכדי, השמאל כבש את העיר הזו. די לכיבוש!".
תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 9.
    מני אסייג
    ביבסט, 05/2023/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אחלה מני אוהבים אותך
    סגור
  • 8.
    מני אסייג מקופח כרוני שלא התגבר. חזור למרקש. (ל"ת)
    אוי נו 05/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 7.
    נינה
    עמי 05/2023/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הרי ידענו שזה אופיים של השמאלנים ולכן עכשיו נחוקק את חוק הזכות לעסק פרטי להחליט.... כי עד עכשיו היינו פריירים בימין.. והשמאל נהג כך תמיד.
    סגור
  • 6.
    לא חושבת שהחוק מרשה לבעל בית קפה לסנן לפי דעה פוליטית. (ל"ת)
    מישי 05/2023/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 5.
    עם התביעה נגד בעל אולם
    הלהטב התחילו את הכל 05/2023/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בכוונה באו לחרדי שישכיר להם את האולם כאילו אין עוד אולמות באזור והוא היחידי וסירב להשכיר להם , הלכו ותבעו אותו ואז התחיל הכל בגלל להטב ובית המשפט , אז רתו לחוקק חוק שיימנע מצב כזה ככה שאם יש עוד ברדיוס אז לא חייב , נטלי אל תתעצבי שילך הוא והקפה שלו , יצא לטובה לא מפרנסים אותם . הוא לבד ייפול .
    סגור
  • 4.
    תקשיב
    בינ ימין 05/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ואוו, אתם הזויים... הדבר המשמעותי זה הדדון הימני שלה שיותר גדול מהשמאלי
    סגור
  • 3.
    מי מכיר אותה (ל"ת)
    עד 05/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 2.
    אסייג לא הזדעק כשסרבו למפגינת שמאל להכנס לבית קפה ליד ת
    עמי 05/2023/01
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ליד תאטרון הבימה
    סגור
  • 1.
    מענין מה קורה כשאיש שמאל מנסה להכנס להתנחלות או לעיר חר (ל"ת)
    ישראל 05/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור