תקשורת ומדיה

דרמה באתר סרוגים: המנכ"ל הוותיק עזב במפתיע

מנכ"ל אתר "סרוגים", איתמר חאיק, הודיע במפתיע על עזיבתו את האתר וזאת לאחר ששימש בתפקיד כמעט 8 שנים. חאיק נחשב במשך שנים לדמות החזקה והמשפיעה ביותר באתר הדתי
מערכת ice | 
סרוגים לוגו (צילום מסך)
איתמר חאיק, המנכ"ל של האתר הדתי "סרוגים" והאיש החזק בו, הודיע במפתיע לאחר הפסח על עזיבתו את האתר וזאת כמעט לאחר 8 שנים בתפקיד. את חאיק יחליף איתי בר נחום שמגיע מעולמות ההייטק שישמש בתפקיד יחד עם מי ששימש בתפקיד הסמנכ"ל עזריאל דותן.
אתר "סרוגים" נוסד בשנת 2010, כתחרות לשני האתרים המתחרים במגזר הדתי: אתר כיפה של נכטשטרן שהוקם בשנת 2000, ואתר ערוץ 7 שהוקם עוד לפני כן בשנות ה-90'.
עד שנת 2016 מי שהיו אמונים על התוכן באתר היו העורך הראשי לשעבר, אריה יואלי, יחד עם סגנו גיא עזרא. עם הגעתו של חאיק השתנה האתר כמו גם עיבוי הצוות, ובשנת 2018 אף מונה כתב הכנסת לשעבר אור יזרעאלי בשנת 2018. 
כזכור, ביוני שנה שעברה פרסמנו ב-ice כי עזריאלי עזב את תפקידו לאחר 4 שנים בתפקיד, ובזמן כהונתו בתפקיד רשם עזריאלי הישג עם המהפך בכניסות לאתר ועקיפת ערוץ 7 וכיפה במשך תקופה ארוכה. מי שהחליף את עזריאלי בתפקיד הינו ניסים פרץ.
כאמור, חאיק, שהיה האדם החזק באתר סרוגים הודיע על עזיבתו במפתיע ועדכן את הצוות על כך. הרקע לעזיבתו חולל דרמה בתוך האתר, ונכון לשעה זו טרם פורסם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה