תקשורת ומדיה

ח"כ משה ארבל על זיכוי זדורוב: "יותר חשוב להם ניצחון משפטי"

חבר הכנסת מטעם ש"ס, משה ארבל, מגיב להודעת הזיכוי של רומן זדורוב ומעביר ביקורת: "זהו יום הכיפורים של מערכת אכיפת החוק. על שי ניצן ושותפיו לניהול התיק לערוך חשבון נפש מעמיק ונוקב על התנהלותם"
מערכת ice |  1
רומן זדורוב (צילום פלאש 90/ דוד כהן)
לפני כשעה הוכרז בבית המשפט בנצרת כי רומן זדורוב זכאי בתיק הרצח של תאיר ראדה ז"ל. התגובות לזיכוי בפרשה שמסעירה את המדינה כ-15 שנה מתחילות להגיע עד כה התבטאו ארגון בצלמו, מורן אטיאס ונוספים. כעת חבר הכנסת משה ארבל מש"ס מביע את דעתו וגם הוא מעביר ביקורת על מערכת אכיפת החוק.
תגובתו של ח"כ משה ארבל להחלטת בית המשפט המחוזי לזכות את רומן זדורוב מאשמת רצח: "זהו יום הכיפורים של מערכת אכיפת החוק. על שי ניצן ושותפיו לניהול התיק לערוך חשבון נפש מעמיק ונוקב על התנהלותם בפרשה אשר הוכיחה כי יותר חשוב להם ניצחון משפטי על פני האמת העובדתית ומציאת הרוצח של תאיר ז"ל".
לכך הוסיף: "מאבקו של ניצן שלא נותר רק באולמות בית המשפט ובלחצים אדירים על נושאי משרה שיפוטית אלא אף ברדיפה אחר הרופאה המשפטית ד״ר מאיה פורמן מהמכון לרפואה משפטית אותה רדף באופן אישי וללא רחם, והתקפות נבזיות וחסרות בסיס על ד"ר חן קוגל, מנהל המכון לרפואה משפטית, מומחה ידוע בתחומו ולוחם בשחיתות שהעז להביע את עמדתו המקצועית ולא לצעוד לצלילי חליל הפרקליטות ולהעיד שקר לטובת התביעה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חשבון נפש??? אני הייתי מגיש נגד שי ניצן תביעה אישית (ל"ת)
    דניאל 03/2023/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור