תקשורת ומדיה

איוונקה טראמפ מעוררת סערה: "תפסיקו כבר לטבוח בפלסטינים"

איוונקה טראמפ, בתו של נשיא ארה"ב לשעבר דונאלד טראמפ, ביקרה בכותל המערבי ביחד עם משפחתה והעלתה פוסט ובו תמונה שלה מתפללת בכותל המערבי ו"זכתה" לשלל גינויים מגולשים פרו פלסטינים: "רק פלסטין קיימת, כל השאר שקרים"
מערכת ice |  1
איוונקה טראמפ (צילום יוסי זמיר פלאש 90)
איוונקה טראמפ ביקרה בישראל לאחרונה עם בעלה ג'ארד קושנר שהיה יועצו הבכיר של אביה בתקופת כהונתו כנשיא ארה"ב והותקפה ברשתות החברתיות לאחר שהעלתה תמונה שלה מתפללת בכותל המערבי.
איוונקה העלתה תמונה שלה מתפללת בכותל לכל 7.5 מיליון העוקבים שלה באינסטגרם וכתבה: "תפילות זריחה בכותל המערבי". איוונקה "זכתה" ליותר מ- 142 אלף לייקים. לשלל התגובות התומכות הצטרפו גם תומכי BDS וגולשים פרו פלסטינים ברשתות החברתיות שכתבו: "רק פלסטין קיימת. כל השאר שקרים."
חלק מהגולשים הגיבו גם: "אלוהים לא יקבל את התפילות שלה אם היא תומכת בטרוריסטים", ו"תפסיקו כבר לטבוח בפלסטינים". גולשת נוספת התייחסה לגיור שעברה איוונקה: "כמה זה עצוב שכאישה היא ויתרה על הדת שלה רק כדי להתחתן. אני לא הייתי מוותרת על ישו בשביל אף גבר".
 

אייוונקה וג'ארד הם הורים לשלושה ילדים והשניים מגדלים את הילדים על פי המסורת היהודית. איוונקה עברה גיור במהלכו בחרה לעצמה את השם "יעל".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אישה מיוחדת.תעלו לארץ (ל"ת)
    אשר 03/2023/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור