תקשורת ומדיה

השרה דיסטל: "אני גבלס? אלה המשפחות שלכם שנשרפו שם"

שרת ההסברה תחת מתקפה רועשת בעקבות ההשוואה שלטענתה עושים בינה לבין שר התעמולה הנאצי, ועל השימוש בשואה לצרכים פוליטיים: "גבלס פה, גבלס שם. נאצים כמו נצנצים". השרה הדהימה את האופוזיציה: "אלה המשפחות שלכם שנשרפו שם"
דוד זולדן |  5
גלית דיסטל (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
שרת ההסברה גלית דיסטל-אטבריאן תקפה את חברי האופוזיציה בעקבות מה שהיא מכנה: "זילות השואה" ועל ההשוואה המקוממת ליוזף גבלס, שר התעמולה של המפלגה הנאצית. בכנס במליאה לציון: "היום הלאומי למדע" עלתה דיסטל לדוכן והתפייטה: "קוראים לי שרת התעמולה, גבלס פה גבלס שם. נאצים כמו נצנצים, היטלר על הקילו". 
לדברי דיבטל-אטבריאן, זה כבר לא מטלטל אותה: "שנים שמרתי על זיכרון השואה, אני כבר לא מזדעזעת מזה ואלה המשפחות שלהם שנשרפו שם". השרה המשיכה בטענתה וקבעה שחברי האופוזיציה "מסיתים אח כנגד רעהו", וציינה שהשוואתה לגבלס משמעותה שגם גבלס לא עשה דברים חמורים במיוחד. 
"מילא אני גרועה כמו גבלס, אבל הצד השני של המשוואה הוא שגבלס גרוע כמוני. ומה זה אומר? שהשואה הייתה מדפסת, מרפסת ופרס ספיר פעמיים. זה חטאו? זה חטאם של הנאצים?".
"רק תזכרו דבר אחד: מילא שאני גרועה כמו גבלס, אבל גבלס גרוע כמוני – זה הצד השני של המשוואה. מה זה אומר שגבלס גרוע כמוני? שהשואה הייתה מדפסת, מרפסת ופרס ספיר פעמיים – זה מה שגבלס עשה. זה חטאו, זה חטאם של הנאצים – גלית דיסטל אטבריאן, אותו דבר", אמרה דיסטל אטבריאן.
"אנחנו רואים את ניצולי השואה האחרונים הולכים לעולמם. הילדים שלכם, אלה שהסבא-רבא שלהם נצלה, אלה שהסבא-רבא שלהם ישב בתוך חדר מלא בציקלון B וגסס למוות. הילדים שלכם, מטורפים, הילדים שלכם יחשבו שהשואה זה אני. אין להם כבר מאיפה לשאוב. אם אנחנו מכחישים את השואה, מה נשאר? ללכת לאומות העולם? כל דבר טוב במדינה הזו, בחודש וחצי האחרונים, אתם רומסים, רומסים. מחריבים את הכלכלה, מסרבים לשרת", אמרה השרה.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    מתבייש שהיא שרה בממשלת ישראל. בושה. (ל"ת)
    רני 03/2023/15
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 4.
    דחסטל עם נפש עלובה ומוח שרוט. פה ברמת ביוב לא יועיל ךה
    אורן 03/2023/15
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אני בת לניצולי שואה ובזה לך גלית. את רעה ואפס מאופס
    סגור
  • 3.
    היש בהמה יותר מגלית דיסטל
    אנטיאל שלפר 03/2023/15
    הגב לתגובה זו
    3 1
    מאיפה הליכוד מביא את כל הבהמות והשקרניות ?גלית השקרנית. גוטליב המטורללת. מירי רקב הבת של מוכר המשקאות המורעלים .כמה zבל במפלגה אחת .
    סגור
  • 2.
    תמסרו לשמאלנים המקללים האלה שבצד השני יש פנאטים כמוהם
    סימבה 03/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 1
    החלאות השמאלניות ירדו מהפסים. הם גייס חמישי במדינה. הם מנסים לעורר מלחמת אזרחים אבל רצוי שידעו שהפעם בצד השני יש מי שיודע להגן על עצמו. לא כמו אצל גבלס. אצל הפנאטים בצד השני יש משוגעים עם נסיון לעשות מהומות. נראה שחווארה היה תרגול ראשוני. בזמן שתלחמו איתם ככה תראה תל אביב. לתשומת לבו של חולדאי המסית
    סגור
  • 1.
    רק במדינות פאשיסטיות יש שרי תעמולה (ל"ת)
    ציון ירושלים 03/2023/15
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור