תקשורת ומדיה

מגישת ערוץ 14: "שמעתי על מעורבות של ה-CIA?"

במהלך הדיווח של יעקב ברדוגו ושרה ב"ק בערוץ 14 אמש על המפגינים שהקיפו את המספרה של שרה נתניהו נאמרו אמירות חריגות מצד שניהם: "אני אמרתי כבר לפני חודשים שרונן בר (ראש השב"כ) הוא חלק מהבעיה"
מערכת ice |  1
שרה נתניהו (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
אמש (רביעי), במהלך הדיווח של ערוץ 14 על המפגינים שהקיפו את המספרה שבה שרה נתניהו הסתפרה בתל אביב נאמרה על ידי שני המגישים, שרה ב"ק ויעקב ברדוגו אמירה חריגה לגבי מעורבות ה- CIA, השב"כ ומשטרת ישראל במחאה נגד הרפורמה המשפטית.
ב"ק התחילה ואמרה: "שמעתי על מעורבות של ה-CIA בתוך האנרכיסטים האלה?". ברדוגו השיב: "אני לא יודע, אבל אני לא אתפלא. מי שרואה את הסרטים על דרום אמריקה, מי שיודע מי מנהל היום את ארצות הברית שזה אובמה, תראי את הסרטים על מעורבות ה- CIA".
ברדוגו המשיך וטען: "אני אמרתי כבר לפני חודשים שרונן בר (ראש השב"כ) הוא חלק מהבעיה, היום אני אומר שהוא הבעיה."  ברדוגו ביקר גם את מפקד מחוז תל אביב במשטרת ישראל שטס לחו"ל: "עמי אשד ידע בדיוק, כמו עבריין שבורח מהזירה, יש לו אליבי".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ברדוגו
    יוסי 03/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל מה שקשור ליעקב ברדוגו צריכים לדחות בבוז,ברדוגו איש בזוי ווניבזה שמעז לדבר על אנשים שתרמו למדינה כל חייהם,בשפת ביבים,צריך לנדות אנשים כמוהו ולא לתת להם פיתחון פה כי הוא מכונת רעל משומנת, כולם יודעים מי מפעיל אותה.
    סגור