תקשורת ומדיה

גיא פלג: "להפריע לשרה נתניהו להסתפר - לא חציית קו אדום"

האירוע החריג אמש במהלכו חולצה שרה נתניהו בכוחות גדולים אחרי מצור שנמשך שעות מצד מפגיני שמאל לא יורד מהכותרות בגלל מי שסבורים ביום שלמחרת שהמצור על רעיית רה"מ הוא לגיטימי 
דוד זולדן |  10
גיא פלג, שרה נתניהו (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, אוליביה פיטוסי)
שרה נתניהו, רעייתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו הייתה נצורה אמש במספרה בכיכר המדינה בתל אביב במשך שעות באירוע מתוקשר לאחר ש-2,000 מפגינים צרו על אזור המספרה וחולצה אחרי שעות בכוחות מתוגברים ובמבצע משטרתי. אלא שהאירוע לא יורד מהכותרות בזכות מי שסבורים ביום שלמחרת שהמצור על רעיית רה"מ הוא לגיטימי כמו השדרן גיא פלג.
שדרני 103FM ניסים משעל וגיא פלג התייחסו היום לאירוע החריג בתכניתם ב-103FM וקיימו דיון מעמיק וסוער. פלג למשעל: "אתה יודע איזה משפט לא הספקתי להגיד אתמול בלהט השידורים, משפט אחד אני מצטער שלא הספקתי עוד להגיד ואני מתכוון לחזור ולהגיד אותו, נתניהו דיבר על מה שאתה גם מדבר, על חצייה של קו אדום, חצייה של קו אדום זה לא כשמפריעים לגברת נתניהו להסתפר במשך כמה שעות, ואני לא מקל ראש שזה ודאי סיטואציה לא נעימה ואפילו מפחידה, אבל חציית קו אדום זה כשרוצים להפוך מדינה דמוקרטית לדיקטטורה".
פלג הוסיף וציין כי: "אני חושב שנתניהו שולט באירוע, אני חושב שנתניהו - הכאוס הזה טוב לו. אני חושב שנתניהו יצר את האירוע הזה, הוא ידע בדיוק, הרי נתניהו אינטליגנטי לפחות כמונו, בוא נסכים. הוא ידע בדיוק מה המשמעות שהוא נותן לבן גביר".
משעל הגיב ואמר: "בסדר, קצת יותר. גנץ היה משלם את אותו מחיר, עזוב, בוא נהיה הגונים גם עם נתניהו. גנץ ולפיד היו משלמים את אותו מחיר כדי לזכות בשלטון, אבל אני חושב שנתניהו ידע גם ידע מיהו יריב לוין, מה הכוונות שלו, במה הוא מאמין, מיהו בן גביר, מיהו סמוטריץ', וכשהוא נעתר לדרישות שלהם ושם אותם בתפקידי המפתח, הוא יכול היה, ולא צריכים הרבה דמיון כדי להבין מה יקרה, וקורה מה שהיה צפוי שיקרה".
תגובות לכתבה(10):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    גיא פלד
    קרדאי 03/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טוב אצלו אין שיער רק אוזניים
    סגור
  • 6.
    מצפה בקוצר רוח שיסתם לך הפה השקר והשחצנות שלך ת (ל"ת)
    אני 03/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    מעניין איך גיא פלג ויתר ערוצי התרעלה היו מגיבים אם
    מני 03/2023/06
    הגב לתגובה זו
    3 1
    מפגיני ימין היו עושים זאת לליהיא לפיד או לגילת בנט?! הרי היו מפסיקים את השידורים הסדירים, פורצים במבזקים, פותחים פאנלים של שולחנות עגולים עם פרשנים מטעם עצמם המנסים לשכנע את המשוכנעים, שלא היו מפסיקים לגדף ולהסביר כמה זה לא בסדר וכמה רעייתו של רה"מ אינה נבחרת ציבור ולא קשורה וכמה המפגינים צריכים להיות מאחורי סורג ובריח; ובקיצור היו עושים גל פתוח של בלבולי מוח שהיה נמשך מאותו ערב יום ד' ועד לפחות לאחר מהדורות אולפני סופה"ש... כמה צביעות, אכיפה בררנית וסיקור בררני..! דרך אגב, אם הייתם נכנסים לשידור אצלו ב- 103FM ורק מנסים להתחיל לומר לו את מה שכתבתי פה, תכף ומיד היה מוצא סיבה להוריד אתכם מהשידור, כי זהו בדיוק השמאל הישראלי הכביכול "נאור", הוא אינו מסוגל לשמוע/לקבל/להכיל/להתמודד עם דעות שונות וביקורת. על זה גם כל העניין עכשיו במדינה, זאת כל המהות: מנסים להזיז להם קצת את הגבינה ולהפחית להם קצת מהכוח הבלעדי שלהם בתקשורת/במערכת המשפט/באקדמיה/בתרבות והם נזעקים. לא יקרה שום דבר אם יהיה קצת פריש-מיש בכל המערכות המקובעות הללו לאחר שמקום המדינה, במשך 75 שנה, לא נגעו בהן משל היו פרה קדושה.
    סגור
  • 4.
    לא שעות!משבע וחצי תספורת אישה לוקח 3 שעות
    ויש דלת אחורית.חיות. 03/2023/05
    הגב לתגובה זו
    2 1
    תפסיקו לכתוב שעות ע,"י התרעלת.שום שעות.התייצבה בשבע וחצי. כל הפעילות שלה שם חפיפה,צבע,חפיפה,פסים,תוספות שיער,מניקור לוקח ארבע שעות. היא שוחררה בעשר ורבע,משמע,בול לפי הצפי. אל תכתבו אחרת,זה להזין את התרעלת. ברהנו ניסה בכוח להוציא מילים מהספר שנחנק מהשקר. נו טוב,תדריך משרה לא קל לקבל.העיניים המשוגעת שלה שיתקו אותו והוא נאלץ להגיד איך נצא, הכול קירות. חבל משה,חבל,תתנתק מהייצור.
    סגור
  • 3.
    גיא פלג
    פופר 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    1 1
    גיא פלג אים איה כתב איתא מגנה אץ זה זה שאתא שמולני עלוב,ושקרן כול אסיכורים שאלחה נגד נהתניהו אייה שיקרים כול אעדים שיקרו אן באחה שום כבוד לעבודה שאלחה אתא פשות עבד של ערוץ אנצי ערוץ 12 אתא מפחד גיא פלג לגנות אך שאמפגינים באוה לחפגועה באשת ראש אממשלה גיא פלג אעלוב אים איוה אושים את מאה שאשוה לשרה במספרה מאיתא אומר גיזען עלוב עובד בערוץ 12 אנצי גיא פלג אשמול לא איה בשילטון תעולם אימין ימשיך ,שילטון אימין יעביר את הריפורמה של אנצי ארון ברק בן של נאצי אימין באה לחזיר את אדמטקרטיה אנחנו נחרים את ערוץ 12 ו13 לא ניצפה וכול מי שיפרסם בערוץ 12 ו13 אנחנו מחרמים אותו עם ישראל לאחרים את ערוץ 12 ו13 ואת כול מי שיפרסם שם נרים אותו גיא פלג אנחנו אבוחרים של ימין לא מפחדים מי מילחמת אחים אנחנו נחזיר אותחם לרכבות אמות בגרמניה ולמסרפות באושוייץ שם זה אמקום שלחם בוגדים אתם אלה שהבתם ליהודים את אשואה אתם אשמים בשואה אשמולנים אבוגדים הביאו על איהודים את אשואה שמולנים הם מחבלים
    סגור
  • יא אנאלפבית, דילגת על ב"יס יסודי? (ל"ת)
    דני 03/2023/06
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 2.
    חלאה יהירה
    זבל 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    7 0
    מקווה שיתפסו אותך באוזניים ויטלטלו טוב טוב ונגיד שזאת אינה חציית קו אדום
    סגור
  • 1.
    מי זה? דמבו?
    רז 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    5 1
    דמבו המעופף? דובר השמאל בישראל? דובר מערכת המשפטית?
    סגור
  • אתה דביל מצוי (ל"ת)
    מוישה 03/2023/06
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • דמבו אחותך יעמה (ל"ת)
    פוסיקט בפעולה 03/2023/05
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור