תקשורת ומדיה

כתב חדשות 13 נפגע מרימון בהפגנה ופונה לקבלת טיפול רפואי

כתב חדשות 13, רוני שצ'וצ'ינסקי, נפגע מזריקת רימון הלם שהושלך על ידי כוח המשטרה במהלך סיקור ההפגנה נגד הרפורמה המשפטית בתל אביב ופונה לקבלת טיפול רפואי
מערכת ice | 
חדשות 13 (צילום freepik, מסך חדשות 13)
הרוחות על רקע ההפגנות האלימות בתל אביב נגד הרפורמה במערכת המשפט ממשיכות לסעור, כאשר בין היתר במהלך השלכת רימוני ההלם מצד כוח המשטרה שנמצא במקום, נפגע צוות חדשות 13, כולל הכתב רוני שצ'וצ'ינסקי, מה שככל הנראה גרם גם לקולגה של שצ'וצ'ינסקי, יוסי אלי, לתקוף בחריפות את המשטרה, וכמו כן, גם את השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, על רקע הטיפול האלים והאגרסיבי בהפגנות.
 
בציוץ שהעלה אלי, כתב כך: "חרדים קיצוניים זורעים הרס שוברים עמדת שמירה בבית המשפט משחיתים את הרכבת הקלה בהפגנת חרדים קיצוניים: אפס עצורים אפס שימוש באמצעים לפיזור הפגנות. מחאה נגד הרפורמה המשפטית: שימוש באמצעים מכל צבעי הקשת כולל מכת"ז כולל רימוני הלם שפוצעים מפגינים (מצ״ב) משטרה בעידן בן גביר".

עוד הוסיף וכתב אלי: "לא טוב לכם תרדו לי מהפיד ותפסיקו להגיב על כל דבר. בן גביר קיבל הבטחה מהמשטרה שלא יהיו מכת"זיות יותר בהפגנות חרדים קיצוניים . זה בדיוק מה שהיה בשתי ההפגנןת האחרונות. אנרכיה מוחלטת. לפני זה בהחלט הייתה אפליה בהפגנות קיצוניים שספגו זרנוקים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה