תקשורת ומדיה

בן כספית על דבריו של אלמוג כהן: "לפחות עושה את זה בגלוי"

בטור שישי של בן כספית בעיתון מעריב הוא מתייחס לקצב החקיקה של הרפורמה במשפטית, המחאות ברחובות, הקריאות למלחמה וגם על דבריו של אלמוג אמש במליאת הכנסת השבוע, שעוררו לא מעט זעם בציבור
מערכת ice |  3
בן כספית (צילום טוויטר/ בן כספית, pixabay)
בן כספית מתבטא כבר זמן מה, בדומה לרבים אחרים, נגד הרפורמה המשפטית ובעיקר נגד הדרך בה הממשלה הנוכחית מחפשת לקדם אותה. בטור שישי של כספית במעריב הוא מכריז: "על מדינת ישראל השתלטה כנופיה חסרת מעצורים או גבולות".
לכך כספית מוסיף כי הממשלה עושה זאת בידיעה מלאה כי הדבר יביא להתרסקות כלכלית, להרחקת תעשיית ההייטק מהמדינה ועוד מגוון הפסדים. כמו כן, כמו אחרים כספית לא נמנע מלהגיב על דבריו של אלמוג כהן לאחרונה במליאת הכנסת.
"הסמל המובהק ביותר של הממשלה הזו הוא ח"כ אלמוג כהן, עם אותו לייב מבחיל ששידר בליל ההצבעה. כהן לפחות עושה את זה בגלוי. כל השאר עושים דברים לא פחות חמורים, בכסות מהוגנת ואצטלה מכובדת לכאורה. בשבועות הקרובים אנו עלולים להגיע למשבר חוקתי חסר תקדים".
כמו כן, כספית מבהיר שאם החקיקה תעבור יהיה על בג"ץ לפסול אותה ולא יהיה דבר ראוי מכך. עם זאת, הדבר יצריך גם החלטה מצדם ארגוני הביטחון והמוסדות באשר למי הם מצייתים. כמו כן לדעתו הידברות היא נדרשת ובתנאי שתופסק החקיקה וזאת היות שהממשלה יציבה ועל כן אין לה באמת אינטרס למהר.
"אפס, הם לא עוצרים לרגע. חוק רודף חוק, טירוף רודף טרלול, ההמון משתולל, מנתץ ומנפץ הכל, שורף את העיר על יושביה. אל נקמות ה' ושליחיו עלי אדמות לא רואים בעיניים. אריה דרעי נוקם במערכת שהרשיעה אותו שלוש פעמים. נתניהו נוקם במדינת ישראל שהגישה נגדו כתבי אישום".
לבסוף כספית חולק כי לא ראה דיכאון כמו שיש ברחובות מעולם וכי הקריאות לאלימות, נשק ומלחמה אינם מוצדקים, אך מבהיר כי אסור להפסיק להילחם בקרב על עקרונות וערכי המדינה.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    כל הכבוד לבן כספית (ל"ת)
    עומרי 03/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    כספית, אתה האחרון שצריך להלין על אחרים
    אור 02/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 1
    יש לך פה ענק וחוזר אמפטיה לאומה ולעם
    סגור
  • 1.
    בן כזבית מודיע משטרתי בזוי !!! (ל"ת)
    אסף 02/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור