תקשורת ומדיה

אברי גלעד מתפוצץ על אלמוג כהן: "דיבור מסריח"

איש התקשורת אברי גלעד מבקר את סגנון דיבורו של ח"כ אלמוג כהן מעוצמה יהודית ואומר: "מה יוצא לך מהפה? הבאת דיבור מסריח למשכן"
דוד זולדן |  2
אברי גלעד (צילום פייסבוק/ אברי גלעד)
איש התקשורת אברי גלעד מתביית על מטרה חדשה והפעם, ח"כ אלמוג כהן: "דווקא התרשמתי ממך לטובה כשהתארחת בתכנית הבוקר לפני הבחירות", כתב גלעד בשבחו של כהן לפני שעלה להתקפה משולהבת נגדו: "אמרתי הנה 'איש שטח, רואה מה צריך לעשות, יפתיע לטובה'. אתה אכן מפתיע, אלמוג, לרעה. לזוועה".
"מה זה הדיבור הזה?", רתח גלעד. "מה יוצא לך מהפה? הבאת דיבור מסריח למשכן. ואל תגיד גם הם. כרגע, אתה הכי. איש תרבות מבטא גם מסרים קשים באופן תרבותי, לא כאחרון עברייני הצעצוע".
גלעד המשיך להצליף בכהן: "תתעשת אלמוג, דבר יפה. עוצמה יהודית זאת עוצמה המבוטאת באופן יהודי. דרך ארץ, מכיר? קשה לך? גזגז", עקץ גלעד במונח המוכר לכהן מהעימות המתוקשר עם חברת הכנסת אפרת רייטן.
כהן כזכור, תקף את אפרת רייטן ופלט לעברה בזלזול מופגן: "גזגזי לערוץ הילדים, יאללה", ורייטן, שהייתה כוכבת ילדים בשנות ה-90, החזירה לו באותו מטבע והשיבה לו בלגלוג: "אני מבינה שאתה עדיין ילד לפי הדיבור שלך, אתה רוצה חתימה?". חברי כנסת שהיו נוכחים בדיון וערים למתרחש השמיעו קול מחאה ורטנו נגד השימוש בשפה המסכסכת והפוגענית של כהן ובשימוש בביטוי המשפיל: "גזגזי" כלפי חברת כנסת רייטן.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ??
    ?? 02/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה לא סחורה זה תישפוכת השטן
    סגור
  • 1.
    זו ה'סחורה' של כנסת ישראל. (ל"ת)
    ראובן 02/2023/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור