תקשורת ומדיה

מרגש: הושק פרס העיתונות על שם מודי בר און

מודי בר און היה נחשב לאחד האנשים האהובים ביותר בתקשורת הישראלית, על המסך ומחוצה לו. כעת, עשרה חודשים לאחר מותו, קרוביו מכריזים על השקת "הפרס ע"ש מודי בר און"
מערכת ice | 
מודי בר און (צילום יונתן זינדל, פלאש 90)
עשרה חודשים לאחר מותו של העיתונאי המוערך מודי בר און ז"ל הושק פרס לעיתונות ספורט מצטיינת על שמו. יוזמי הפרס הינם משפחתו של בר און, ארגון העיתונאים, איש העסקים עופר גריל מייסד חברת שבח הנדסה. כמו כן, לפרס, שותף ערוץ הספורט בו שימש בר און כמגיש במשך שנים ארוכות. לפי הודעת יוזמי הפרס, ניתן יהיה להגיש מועמדות עד ל-31 במרץ 2023 בגין כתבות, עבודות ויצירות שהתפרסמו החל מינואר 2022.
לפי הודעת יוזמי הפרס ע"ש מודי בר-און, המענק לזוכים יעמוד בכל שנה על סך של 18,000 שקלים והוא מיועד לעיתונאים, אנשי תקשורת, יוצרי תוכן ויוצרי דוקו מכל תחומי התקשורת. הפרס עצמו יוענק בטקס חגיגי בתחילת יוני 2023 על עבודה עיתונאית, או יצירה הקשורה לעולם הספורט הישראלי.
כאמור מודי בר-און ז"ל היה נחשב לאחד האנשים והדמויות הטלוויזיוניות האהובות ביותר על המסך הישראלי. מעבר להיותו מגיש מחונן, בר און היה שחקן תיאטרון, במאי, מורה, תסריטאי, כותב ויוצר תוכן תיעודי, והמגיש המיתולוגי של אולפן ליגת האלופות בערוץ הספורט.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה