תקשורת ומדיה

אסי עזר במסר מפתיע: "דתיים ולהט״בים מסרבים להיות אויבים"

אסי עזר שלח מסר מפייס: "יש עוד ציבור גדול שנפגע, וזה הציבור הדתי חרדי. אני משוכנע שברובו המכריע לציבור הזה אין אפילו חצי גרם של בעיה עם הקהילה הלהט״בית. כולנו אחים, כולנו רוצים לחיות זה לצד זה בנחת, כולנו אוהבים את המדינה הזו ורוצים לחיות בה בחופש, בביטחון ובשוויון"
מערכת ice | 
אסי עזר ואלברט אסקולה (צילום הוגו בוס יחץ)
שלשום  (שבת) נערכה שוב מחאת ענק נגד הממשלה הנכנסת בכיכר הבימה שבתל אביב. על פי הערכות של המשטרה, כ-80 אלף אנשים פקדו את כיכר הבימה ויצאו למחות, כאשר בין היתר הונפו במהלך ההפגנה גם עשרות דגלי פלסטין.
מי שהתייחס למצב שנוצר עם פוסט שהעלה היום לחשבון האינסטגרם שלו הוא מנחה הטלוויזיה, אסי עזר, ששלח מסר מפייס: "דתיים ולהט״בים מסרבים להיות אויבים. האמירות הקשות שמשמיעים חברי הכנסת הדתיים והחרדים גורמות נזק עצום לקהילת הלהט״ב, בעיקר לצעירים ולצעירות שלנו - אלה שגם ככה חשופים לאלימות בבית ספר, ועכשיו כל מי שתוקף אותם מקבל גיבוי מנבחרי הציבור שלנו. אבל יש עוד ציבור גדול שנפגע, וזה הציבור הדתי חרדי".
עזר המשיך: "אני משוכנע שברובו המכריע לציבור הזה אין אפילו חצי גרם של בעיה עם הקהילה הלהט״בית, אבל בכנסת הם מיוצגים דווקא על ידי להטופובים חשוכים עם דעות קיצוניות. הלוואי וההפגנה הבאה תהיה הפגנה מאוחדת, של להט״בים, דתיים וחרדים יחד. ויחד נצעק את מה שאמור להיות ברור מאליו - כולנו אחים, כולנו רוצים לחיות זה לצד זה בנחת, כולנו אוהבים את המדינה הזו ורוצים לחיות בה בחופש, בביטחון ובשוויון. הדת היא דבר יפה, אהבה היא יפה, ואין דבר יפה יותר מאהבת לרעך כמוך- גם אם הוא לא כמוך!"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה