תקשורת ומדיה

אסי עזר מתפוצץ: "עד מתי נהיה שק החבטות שלהם?"

מגיש קשת 12 זעם על האמירות של שר האוצר בצלאל סמוטריץ': "למה בכנסת אין נוכחות של הרוב הדתי האמיתי, זה שמכבד את האחר? אני פונה לחבריי הדתיים/מסורתיים. לא מבאס אתכם שאלה הנציגים שלכם? הרי רובכם לא באמת חושבים כמוהו וכמו דומיו"
מערכת ice | 
אסי עזר (צילום קובי אליהו)

הכותרת לפיה בצלאל סמוטריץ', שר האוצר החדש, הוקלט באומרו: "לספרדי מסורתי אכפת מהומואים? מעניין את הסבתא שלו", הצליחה לעורר לא מעט סערה בקהילה הגאה וגם מחוץ לה בקרב אנשי הבידור והתרבות שתקפו בחריפות את השר.


מגיש קשת 12 אסי עזר תקף: "עד מתי נהיה שק החבטות של האנשים האלה? ולמה בכנסת אין נוכחות של הרוב הדתי האמתי, זה שמכבד את האחר? אני פונה לחבריי הדתיים/מסורתיים. לא מבאס אתכם שאלה הנציגים שלכם? הרי רובכם לא באמת חושבים כמוהו וכמו דומיו".
 



חבר הכנסת מיש עתיד עידן רול כתב: "סמוטריץ, אם תוציא את הראש מביצת ההומופוביה בה אתה חי, תראה משפחות ספרדיות-מסורתיות ומאוד גאות. גאות בילדים ובנכדים שלהם. ותאמין לי, שהן לא ישבו בשקט כששר האוצר מדבר על סקילת הומואים"
 

יוראי להב הרצנו הוסיף: "ההקלטות הן עוד הוכחה שזו הממשלה הכי הומופובית, גזענית ומסוכנת בתולדות המדינה. שר האוצר שונא להט״בים ומתכנן להשתמש בכוחו הפוליטי כדי לרדוף ולפגוע באנשים רק כי הם מי שהם. נתניהו, הבטחת שלא תהיה פגיעה בקהילה הגאה, תוכיח. שר האוצר סמוטריץ לא יכול להישאר בתפקידו אפילו רגע אחד נוסף".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה