תקשורת ומדיה

טלי מורנו בסיבוב פרסה: "קורה שעושים טעויות"

מורנו שדבריה התפרשו כנקיטת עמדה והבעת תמיכה במפגן השמאל מיהרה להבהיר ולהתנצל: "מי שמעוניין לסגור את התאגיד שיחפש סיבות קצת יותר רציניות"
דוד זולדן |  3
טלי מורנו (צילום ענבל מרמרי)
אחרי פליטת הפה של מגישת ערוץ 13 מגיעה ההתנצלות. המגישה הבכירה טלי מורנו הביעה חשש ודאגה ערב (לפחות כך השתמע מדבריה) הפגנת השמאל שההפגנה בכיכר 'הבימה' לא תתקיים אלא שכעת היא חוזרת בה ואומרת כי מדובר ב"טעות בניסוח".
כזכור, אמרה מורנו בשידור כי "חששנו שההפגנה הזו לא תתממש, אבל הנה זה קורה – כ-80,000 איש על פי הערכות המשטרה". דבריה התפרשו כנקיטת עמדה ועוררו לא מעט תגובות, כשלאחת מהן היא הגיבה וטענה כי מדובר בטעות שנעשתה בתום לב.
 
התגובה של הפובליציסט יוסי אסולין עיתונאי ועורך חרדי עוררה מחדש את התקרית כאשר צירף את הדיווח של מורנו וכתב: "המגישה בתאגיד טלי מורנו: 'חששנו שההפגנה הזו לא תתממש, אבל הנה זה קורה – כ-80,000 איש'. כאילו מחפשים בכוח לתת עוד סיבה למה צריך לסגור את התאגיד. הזיה".
בתגובה לדבריו של אסולין כתבה מורנו: "אני בטוחה שיהודי טוב כמו מר אסולין, לא באמת מתכוון לפגוע בפרנסתם של מאות עובדים ישראלים ומשפחותיהם בגלל טעות בניסוח שלי שנעשתה בתום לב".
מורנו נימקה את דבריה בכך: "בשידור מורכב קורה שעושים טעויות. מי שמעוניין לסגור את התאגיד שיחפש סיבות קצת יותר רציניות".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    טעות לעולם חוזרת
    ערן גפני 01/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טלי מורנו שקרנית. היא מביעה לכל אורך השידור אהדה להפגנה, למפגינים, למתן אי לגיטימציה לממשלה, לחבריה ולבוחריה. זו לא היתה פליטת פה כי זו שיטה אצלה ואצל "כאן" בשבועות מאז ניצח הימין בבחירות - מאמץ מרוכז ותעמולתי להשחיר פני הנבחרים ותומכיהם, תמיכה בלתי מוסתרת בקוראים למלחמת אחים ברחובות ובכל שדרות הציבור מטעם המפגינים, ניפוח מספרי המפגינים וסיקור אוהד ורצוף של ההפגנות, שכמובן לא קורה במקרה של הפגנות מהצד השני. ועוד: גם מהדורת החדשות ב"כאן 11" וגם יומני החדשות ברשת ב' מקדישים 2/3 מזמן השידור להדהוד שקרים והפחדות של מתנגדי הרפורמות ואם מזמנים מישהו שתומך בהן - הוא (או היא) לא מסוגלים להוציא מילה וחצי לפני שקוטעים אותם במתקפה זועמת מצד המגישים או חברי הפאנל (במיוחד מצטיין בזה השופר של אייזנקוט, רונן מנליס). אז לא, זו לא טעות - זה חלק משטיפת המוח שעורכי, מגישי וכתבי "כאן" עורכים לציבור מאז 1 בנובמבר.
    סגור
  • 2.
    טלי מורנו בכאן 11
    שירלי 01/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מגישה חדשות שבת. היתה פעם בערוץ 10 שהפך לערוץ 13.
    סגור
  • 1.
    התמימות המניפולטיבית של הגברת
    טל נחום גוטמן 01/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טלי מורנו, את בחברה טובה: מי שעיניו בראשו רואה את הצד הפוליטי של הערוץ
    סגור