תקשורת ומדיה

ליאור שליין רותח: "זה כלום, זה אפס, זה מביך"

שליין קורא להצטרף אליו להפגנה במוצאי שבת בכיכר הבימה. "זה ימין ביטחוני? זה ימין כלכלי? זה מה שאנחנו, ישראל, בחרנו?"
מערכת ice | 
ליאור שליין (צילום מסך רשת 13)
הקומיקאי ואיש הטלוויזיה ליאור שליין מצטרף למחאה נגד ממשלת נתניהו השישית והצעדים שהיא מובילה. בסרטון שהעלה היום (שישי), הזמין את העוקבים שלו להגיע להפגנה שתתקיים במוצאי השבת הקרובה בכיכר הבימה. 
"אסור להיכנע, אסור להתייאש", אמר בסרטון שהעלה לרשתות החברתיות וקרא: "צריך במוצאי שבת להראות להם שלא כדאי להתעסק איתנו. אני אהיה בכיכר הבימה בתל אביב".
שליין תיאר את מצבה של המדינה בעיניו: "ביבי רוצה לחרב לנו את מערכת המשפט? לקחת את הזכויות שלנו? ביבי, שאף בן אדם נורמלי כבר לא מאמין לו, אז הוא נהיה חבר של מטורללים כמו בן גביר, אבי מעוז והאסיר אריה דרעי. זה ימין על מלא? זה ימין ביטחוני? זה ימין כלכלי? זה מה שאנחנו, ישראל, בחרנו? זה כלום, זה אפס, זה מביך."
עוד הוסיף, "אסור לפחד מאנשים כאלה, זה בדיוק מה שנותן להם כוח...ושבן גביר לא יאיים עלינו במכתזיות, דווקא נשמח למקלחת טובה, אחרי איך שהממשלה הזו משתינה עלינו "
עוד מישהו שקרא להגיע לכיכר הבימה, הוא יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד. אולם לפיד לא יהיה שם בעצמו (ואולי בגלל זה שליין הסכים להגיע). לפיד קרא למפכ"ל המשטרה קובי שבתאי להתייחס למפגינים בכבוד ולפעול כדי לאפשר להם מחאה לגיטימית. "בהפגנה יהיו עשרות אלפי פעילים, אנשי החברה האזרחית, אזרחים מודאגים וגם הילדים שלי", כתב לפיד למפכ"ל, "תפקידה של המשטרה הוא לשמור עליהם, ולא 'להיערך אליהם'".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה