תקשורת ומדיה

רינה מצליח יוצאת לדרך חדשה: זו התכנית שהחלה להגיש

אחרי האתנחתא עם התפקיד ב"הברווזון המכוער״ (שם זמני) מבית HOT, העיתונאית שהצטרפה לכאן רשת ב' לתכנית עם עקיבא נוביק בימי חמישי וכבר הבוקר הם התרגלו לשינוי החדש
מערכת ice |  2
רינה מצליח (צילום צילום מסך 12)
אי אפשר לעצור את רינה מצליח. לאחר שהודיעה על הפרישה מחדשות 12, כאשר עבודתה כמגישת 'פגוש את העיתונות' הופסקה לפני כחודשיים, על פי דיווחים שעלו לאחרונה העיתונאית הוותיקה לשעבר עשויה לחזור אל המסך ודווקא למתחרה רשת 13, אך בינתיים נראה שזה לא כך וכבר מצאה תפקיד חדש בתקשורת ושאפילו היא די נהנית.
המגישה הוותיקה הגיעה לתאגיד השידור והבוקר (חמישי) חברה לראשונה לעקיבא נוביק בתכנית שתשודר בימי חמישי בתכניתו ברשת ב' שם תגיש באופן קבוע את הרצועה שאותה הנחתה בעבר עד שהוחלפה על ידי טלי מורנו. ביום העבודה הראשון שלה היא כבר העלתה עם נוביק קטע מצחיק וקליל לרשת.
 
כזכור, רק לאחרונה מצליח קיבלה הצעה מפתיעה מחברת הפקות כדי להוביל בהגשתה תכנית בסגנון 'השופטת ג'ודי', אחת המוכרות בארצות הברית שבה מועלות סוגיות והיא תהיה זו שתשמש בהן כבוררת (לא משפטית ולא מחייבת).

למרבה ההפתעה, הדיווח גורס שדווקא רשת 13, המתחרה הגדולה שלה מאז הפיצול של ערוץ 2, בודקת את האפשרות לשדר תכנית שכזו. למי שהספיק לשכוח, לא מזמן הייתה תכנית דומה לזו בקשת 12 שנקראה 'השופטת מרגול' בהנחייתה של הזמרת מרגלית צנעני.
 

ממש לאחרונה אגב, מצליח שיתפה ביחד עם HOT בתמונות ראשונות מהצילומים של "הברווזון המכוער״ (שם זמני) מבית HOT שתעלה במהלך 2023 לשידור, שאותה יצרו דינה סנדרסון ויובל שפרמן כסדרת ההמשך של ״אורי ואלה״- כשהיא בתפקיד מכשפה, לצד שחקנים פבלו רוזנברג שימשיך את תפקיד השף בו כיכב בסדרה המוערכת.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    גאד. כבר הייתי בטוחה שנפטרנו ממנה (ל"ת)
    מי יאזין לה? 01/2023/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    סיבה טובה לא לצפות או להאזין
    טאמוי 01/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חשבתי לתומי שאחרי פרישתה תתמקד בההערצה להפועל באר שבע ולא תטריד יותר...
    סגור