תקשורת ומדיה

מורן אטיאס נשברת: "לאמת יש מחיר והגיע הזמן לשלם אותו"

מורן אטיאס התייחסה לפרק האחרון בסדרה "צל של אמת: מי רצח את תאיר ראדה?": "לאמת יש מחיר והגיע הזמן שנשלם אותו ונבין איפה טעינו"
מערכת ice | 
מורן אטיאס (צילום פייסבוק/ מורן אטיאס)
מורן אטיאס, הדוגמנית ומנחת הטלוויזיה, העלתה היום (רביעי) סטורי לחשבון האינסטגרם הפרטי שלה בו היא התייחסה לפרק האחרון של הסדרה המסקרנת "צל של אמת", שמביאה את סיפור משפטו של רומן זדורוב שהואשם ברצח של תאיר ראדה ז"ל, זאת על רקע פתיחת המשפט מחדש, כאשר בסדרה גם זדורוב מדבר לראשונה מול המצלמות.
מורן אטיאס צירפה צילום מסך מהפרק האחרון של הסדרה וכתבה: "אזרחי מדינת ישראל, חובה לראות את הפרק הבא של צל של אמת. פשוט חובה שלנו כחברה שרוצה לחיות חיים של צדק, אחראיות הדדית ואמת. לאמת יש מחיר והגיע הזמן שנשלם אותו ונבין איפה טעינו. ללמוד בכדי לתקן את הסביבה ובעיקר את עצמינו בשביל להבטיח לילדים שלנו מקום של יושרה והגינות שמגיע להם ולא ישאיר צל של ספק. אמן!".
כזכור, לאחרונה אטיאס, שילדה בגיל 41 לראשונה, שיתפה את המחשבה של על הנקה: "שנים שהאמנתי בצדקתי, שאני יודעת מניסיון, מחוויות ובגלל שאני פשוט יודעת. והנה, השנה האת לימדה אותי שאני לא יודעת כלום. הייתי בטוחה שהריון זה סיוט, שללדת זאת טראומה ולהניק הייתה מחשבה דוחה שמקומה ברפת. כן, כך חשבתי על התהליך. הוא דחה אותי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה