תקשורת ומדיה

פאולה רוזנברג חושפת הכל: "לא אענה לוואטסאפ יותר"

המגישה סיפרה מה היא מאחלת לעצמה ב-2023: "למצוא את האומץ לנוח ולהאט בשנת 2023, מתוך בריאות טובה ומתוך אהבה לעצמי ולסביבה שלי., שום חופשה במלדיביים או דירה מעוצבת, לא מצליחה לפצות על כאב בגוף או בנפש שלא מקבל ביטוי, או על ביקורת עצמית מופרזת וערך עצמי לא מאוזן"
מערכת ice | 
פאולה רוזנברג (צילום מסך קשת 12)
רגע לפי כניסת 2023 והפרידה מ-2022, פאולה רוזנברג העלתה פוסט מרגיע במיוחד בו היא מספרת על הצורך שלה ליהנות מהחיים יותר, על החופש שהיא כל כך צריכה ולאו דווקא בדברים מוחשיים, אלא פשוט בצורך להוריד הילוך.
רוזנברג כתבה: "כרית חמימה. חלוק רך ונעים. מנוחה על הספה מבלי לענות להודעות ולטלפונים. מאחלת לעצמי יותר רגעים כאלו, של בין לבין ארוחות משפחתיות ובילויים משפחתיים וזוגיים והסעות לחוגים והרצאות שאני מעבירה ותכניות שאני מגישה וטורים שאני כותבת ופודקאסטים שאני מקליטה, הלוואי שבין המשימות והמטלות והרגעים השמחים של ביחד, אתן לעצמי את הרשות הפנימית לבלות גם זמן של להיות עם עצמי, בלי מטרה שצריך להשיג".

עוד כתבה: "זה חופש שלא ניתן להגיע אליו באמצעות שום דבר חיצוני, כי גם אם אטוס למלון המפנק בעולם או ארכוש את הבגדים הכי מגניבים וגם אם אשתמש בתכשירים הכי מתקדמים שכאילו מטשטשים את הגיל או אסעד במסעדה מעוטרת כוכבי מישלן, זה לא יצליח להעניק את התחושה הפנימית שאני כמהה אליה, שמציפה אותי כשאני שוכבת על הספה בחלוק עם הכלבים והחתולים ולא דרוכה למלא את רצונו של אף-אחד, כי אי-אפשר לקנות את השמחה שמעניק האישור הפנימי להרפות. ההבנה שבאמת, אבל באמת, מותר לי להניח לפרודוקטיביות ולצרכים של האחרים לכמה רגעים היא המתנה הכי יקרה שאני רוצה להתפתח בתוכה בשנה הקרובה".
רוזנברג המשיכה: "למצוא את האומץ לנוח ולהאט בשנת 2023, מתוך בריאות טובה ומתוך אהבה לעצמי ולסביבה שלי. כלומר, לא לחכות שארגיש חולשה כדי להציב גבולות ולא לענות לווטסאפ כמה שעות, לא לפחד שיכעסו עלי אם אומר: "לא עניתי כי נחתי", לא ליצור (באופן לא מודע) וויכוח עם האנשים הכי יקרים לי, כדי שיהיה לי תירוץ "אובייקטיבי" להתמסר לעצמי מדי פעם. מה אתן רואות בתמונה הזו? כי הסטנדרטים לתמונות מוצלחות ברשת החברתית מאוד מתעתעים. אולי אתן רואות בתמונה שהלק קצת מתקלף ושאת פני מעטרים לא מעט קמטים בצדי העיניים".
בהמשך הסבירה: "כשמביטים בחלון הראווה של כל אדם רואים את החיצוניות. הרבה פעמים חלון הראווה נוצץ בזמן שהחדרים הפנימיים שלא נראים בתמונות - ריקים או מבולגנים לאללה. פגשתי א.נשים בקליניקה ובסדנאות, שנכנסו לחדר מצויידים בחלון ראווה מרהיב, אבל כששאלתי אותם איך השינה ואיך העיכול ומה גורם להם עונג וכמה הם נהנים ממין ומתי הם זוכרים שצחקו עד שכאבה הבטן, זה הרגע שבו מתחדדת ההבנה ששום חולצה של המותג "הנכון" ולא הגיזרה שחזרה לעצמה אחרי הלידה בזכות דיאטה וספורט, שום חופשה במלדיביים או דירה מעוצבת, לא מצליחה לפצות על כאב בגוף או בנפש שלא מקבל ביטוי, או על ביקורת עצמית מופרזת וערך עצמי לא מאוזן".
לסיום כתבה המגישה: "מאחלת לכולנו שהשנה נבחר לדאוג לעצמנו באמת, שנדע לפעול מתוך בחירה ולא רק מתוך חובה או דאגה או פחד, שנקדיש לטיפוח החדרים הפנימיים לפחות את אותה כמות הזמן והאנרגיה שאנחנו משקיעות.ים בטיפוח חלון הראווה. שנה טובה, אמן".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה