תקשורת ומדיה

ג'ודי ניר מוזס מתפוצצת: "איך הם יכולים לחיות עם זה בשלום?"

ג'ודי ניר מוזס יצאה על מתפקדי הליכוד ותהתה איך הם יכולים לחיות בשלום עם "העברות התקציב המטורפות לחרדים"
מערכת ice |  2
ג'ודי ניר מוזס (צילום פייסבוק/ג'ודי ניר מוזס)
ג'ודי ניר מוזס, אשת התקשורת והעסקים הישראלית וגרושתו של חבר הכנסת לשעבר, סילבן שלום, מביעה את דעתה לא פעם על המצב המדיני והביטחוני בישראל. גם היום (שני) ניר מוזס העלתה פוסט לחשבון האינסטגרם שלה בו היא התייחסה לכך שהשבוע תוקם באופן סופי ממשלת ימין בישראל. 
ג'ודי ניר מוזס צירפה לסרטון שהעלתה לאינסטגרם את הכיתוב: "אז השבוע תוקם ממשלה על ימין מלא, בואו נראה איך היא תתפקד. אני לא הייתי ממהרת להשתולל כי שינוי גדול לא יהיה פה, פרט להעברות התקציב המטורפות לחרדים, שלא מבינה איך מתפקדי הליכוד יכולים לחיות עם זה בשלום. מה דעתכם?".
לאחר מכן אמרה ג'ודי בסרטון שהוסיפה: "אז זה השבוע שבו תוקם ממשלת ימין על מלא מלא. מהמם. בואו נראה איך הממשלה הזאת תתפקד, בואו נראה האם נצטרך לצאת לרחובות, או שלא כצעקתה. אני לא הייתי ממהרת להשתולל, אני אגיד לכם את האמת? שינוי גדול לא יהיה פה. אבל שינוי אחד שיהיה ומאוד מעצבן ובאס, ואני לא מבינה איך מתפקדי הליכוד יכולים לחיות עם דבר אחד בשלום - זה העברות תקציבים מטורפות לחרדים, ולמה? כדי להשאיר את החרדים בבערות, כדי שהם לא ילמדו מתמטיקה, לא אנגלית, כדי שלא יצאו לעבודה. לא כואה לכם מהציבור שלכם? לא אכפת לכם מהם?".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    צודקת (ל"ת)
    צודקת 12/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    כבוד לג'ודי
    ייייי 12/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    על האיכפתיות
    סגור