תקשורת ומדיה

עוקץ האינסטגרם הגדול נחשף: לעולם אל תלחצו על הלינק הזה

חיים אתגר חשף עוקץ חדש באינסטגרם, בו חשבונות של חברים שלכם נפרצים, והפורצים שולחים לכם הודעה מהם ללחוץ על לינק. לחצתם? החשבון שלכם נפרץ
מערכת ice | 
חשבונות אינסטגרם שנפרצו (צילום shutterstock, vecteezy)
חיים אתגר, איש התקשורת ומנחה התוכניות "יצאת צדיק" ו"הנוכלים" בקשת 12, ממשיך להילחם בנוכלים ובעוקצים בישראל גם דרך הרשתות החברתיות שלו. היום (חמישי) העלה אתגר פוסט לחשבון האינסטגרם שלו בו הוא מזהיר מפני עוקץ חדש באינסטגרם.
על רקע הסרטון שהעלה בו הוא מדבר, כתב אתגר: "עוקץ "החברים": חבר או חברה שאתם מכירים שולח לכם בקשה לעזרה או טובה קטנה - שתלחצו על הלינק שהוא שולח לכם. לחצתם? ייעקץ לכם החשבון". 
אתגר אמר: "עוקץ בעייתי מאוד שהמון נופלים בו, בגלל שהוא מגיע מחבר או חברה קרובים שלכם באינסטגרם. זה עובד בצורה מאוד פשוטה - אתם תקבלו מחבר או חברה באינסטגרם הודעה בה כתוב - היי, אפשר עזרה קטנה? צריך טובה קטנה? ואז אתם עונים. באופן טבעי כן, כי זה חבר או חברה שלכם ומבקשים מכם ללחוץ על לינק באינסטגרם, זה שנשלח לכם. לחצתם על הלינק? הלך לכן החשבון. נעקץ".
אתגר הוסיף: "ההסבר פשוט: מישהו השתלט על החשבון של החבר או החברה שלכם ומנסה גם לפרוץ לכם. קיבלתם הודעה כזו מחברה או חברה, אפילו כאלה שקרובים אליכם, אל תלחצו על הלינק כי ילך לכם החשבון".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה