תקשורת ומדיה

כתב חדשות 12 עבר תאונת דרכים קשה: "מחכה לניתוח"

אילן לוקאץ', כתב חדשות 12, חשף כי עבר תאונת דרכים קשה עם הקורקינט אך ניצל בזכות כך שחבש קסדה: "אז התרסקתי עם הקורקינט. שברתי פרק כף יד ומחכה לניתוח. קסדות אופניים לא מועילות בקורקינט, כי אופי הנפילה שונה. אתמול ראיתי כמה צדקתי"
מערכת ice |  2
אילן לוקאץ' (צילום פלאש 90/ משה שי)
אילן לוקאץ', כתב חדשות 12, פרסם היום (שישי) ציוץ בחשבון הטוויטר שלו בו הוא חשף כי עבר תאונת דרכים קשה בזמן שרכב על הקורקינט שלו והוא מחכה לעבור ניתוח אחרי ששבר את פרק כף היד.
בציוץ שהעלה לוקאץ' לחשבון הטוויטר שלו הוא הסביר כמובן את החשיבות בלחבוש קסדה בזמן רכיבה וזה מה שהציל אותו מפגיעה רצינית יותר בראש: "אז התרסקתי עם הקורקינט. שברתי פרק כף יד ומחכה לניתוח", כתב תחילה לוקאץ'.
 
לוקאץ' המשיך: "כבר שנתיים-שלוש אני צועק שקסדות אופניים לא מועילות בקורקינט, כי אופי הנפילה שונה. אתמול ראיתי כמה צדקתי. התרסקתי עם הפנים לתוך האספלט, אבל הייתי עם קסדה פול-פייס - ויצאתי בלי שריטה בראש. רק פול-פייס, אנשים".
כזכור, לאחרונה תקף אילן לוקאץ' את צה"ל, עם ציוץ שהעלה לחשבון הטוויטר שלו, זאת לאחר שהגיע למחנה צריפין בראשון לציון, הנקרא על שם הרמטכ"ל לשעבר רב אלוף יגאל ידין. מה שהפריע לו מאוד הוא הניקוד השגוי לטענתו של שמו של ידין, בשער הכניסה למחנה. ובתמצית – קמץ במקום פתח ו-ג' דגושה. אבשלום קור לא היה מנסח את זה טוב יותר.
את זעמו החליט לוקאץ' לבטא בטוויטר שלו, בציוץ חריף: "צה"ל שלום, תלמדו לנקד יא אנאלפביתים. איזה בושות". לוקאץ' ניקד נכון את השם "יגאל" וגם תייג את צה"ל ואת רפי מוזס, חובב הלשון העברית התקנית.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מניסיון אישי קסדה הצילה את חיי , אני בחיים בזכות הקסדה
    חגית שלינגר 12/2022/06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    רפואה שלימה אילן אוהבת את הכתבות שלך
    סגור
  • 1.
    קסדה מצילה חיים
    טל 12/2022/03
    הגב לתגובה זו
    3 0
    לפני מספר שנים תוך כדי רכיבה על אופנים נפלתי וקיבלתי מכה בראש ללא הקסדה הייתי נפגעת בראש אין דרך אחרת קסדה זה ליים כדאי להפנים
    סגור