תקשורת ומדיה

חיים אתגר מתפוצץ: "איזה צביעות מגעילה, זה גועל נפש"

חיים אתגר זעם בעקבות הצביעות של כל העולם לטענתו על כך שקטאר מארחת את המונדיאל,  ועל השנאה הגדולה והאנטישמיות המרגיזה שמתחוללת לה כיום בעולם כלפי יהודים
מערכת ice |  2
חיים אתגר (צילום פייסבוק/ המתחזים)
חיים אתגר העלה היום (שבת) פוסט זועם לחשבון האינסטגרם שלו בו הוא מדבר על הצביעות של כל העולם במונדיאל בקטאר ועל השנאה הגדולה והאנטישמיות המרגיזה שמתחוללת לה כיום בעולם.
אתגר אמר: "הצביעות של אירופה בקטאר: מחבקים את קטאר מדינה תומכת טרור ומדכאת זכויות בגלל ששפכו כסף באירופה. תראו איזה צביעות מגעילה, תראו את הגועל נפש שקורה, ואותנו קורעים ומבקרים לא משנה מה אנחנו עושים. את הצבעות של אירופה והעולם. קטאר המקום שמארח את המונדיאל כנראה כי זו מדינה ששילמה כסף. ובדרך בהכנות נהרגו יותר מ-6,000 פועלים, מספר מטורף. ואף אחד לא מדבר. בקטאר פוכעים באופן קבוע בזכויות של להט"בים, בזכויות נשים, ממנים שם טרור, מזריקים כסף לכמה מהגורמים הכי גרועים בעולם".
עוד אמר אתגר: "מי שמעז לעשות שם מחאה שלא מתאימה לשלטונות, כמו אישה שעשתה מחאה נגד איראן אז מורידים את זה. ישראלים עיתונאים לא מרגישים בטוחים שם. מקללים אותם, מציקים להם, אלימים כלפיהם. כל העולם צריכים להרגיש בטוחים אבל על זה שישראלים לא אף אחד לא מדבר כי קנו את כולם בכסף. אצלנו על דברים הרבה יותר קטנים מיד כותרות בכל העולם. וזה מראה לגם שיש אנטישמיות שמשתוללת כרגע בכל העולם והינה לכם הצביעות שאפשר לראות בכל מה שנוגע לישראל".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הורסיך ומחריביך מימך יצאו
    שי 11/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כאשר יהודים נגד מדינת ישראל ומשתפים פעולה עם ארגונים אנטישמים בחול מתסיסים את השטח מצלמים ושולחים לארגונים אנטישמים בחול אז מה לנו להלין על הגויים
    סגור
  • 1.
    כל הכבוד חיים! כל מילה בסלע. (ל"ת)
    אני 11/2022/26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור