תקשורת ומדיה

אייל ברקוביץ' עושה בושות: את מי הפתיע בתחתונים בלבד?

אייל ברקוביץ', נחשף בסיפור משעשע במיוחד שחשף בנו ליאור: "אמרתי לאבא שלי שאני הולך לאסוף בחורה וחוזר הביתה אז שלא יעשה פאדיחות. אחרי חצי שעה אני חוזר פותח את הדלת ואני רואה את אבא שוכב על הספה עם תחתונים ו-2 שקיות במבה על הבטן"
מערכת ice |  1
אייל ברקוביץ (צילום פלאש 90)
אייל ברקוביץ', איש התקשורת וכדורגלן העבר, נחשף בסיפור משעשע במיוחד שהעלה אתמול (שלישי) ליאור ברקוביץ', בנו הכדורגלן של אייל שמשחק בקבוצת הפועל פתח תקווה שבליגה הלאומית.
ברקוביץ' הבן העלה אתמול ציוץ משעשע במיוחד לחשבון הטוויטר הפרטי שלו בזמן שמשחקי המונדיאל בקטאר משוחקים להם בימים אלו בו הוא מספר: "באלי לספר לכם סיפור בין המשחקים. יום אחד אני יושב עם אבא בסלון בלילה ואז אמרתי לו שאני הולך לאסוף בחורה וחוזר הביתה. אז שאני מגיע אם תוכל לעלות לחדר זה יהיה נהדר בלי פאדיחות בלי כלום. אחרי חצי שעה אני חוזר פותח את הדלת ואני רואה את אבא שוכב על הספה עם תחתונים ו-2 שקיות במבה על הבטן". בהמשך הוסיף ברקו: "ויש עוד כמה סיפורים על הכוונת".
 
כזכור, לאחר תוצאות הבחירות, בנו של כדורגלן העבר אייל ברקוביץ', ליאור ברקוביץ', רמז על כך שישקול לעזוב את ישראל בעקבות התוצאות בהן גוש הימין רשם ניצחון מוחץ. כידוע, לליאור יש דרכון בריטי, ובציוץ שהעלה הוא כתב: "יש לי דרכון בריטי. מי עוד עובר איתי לגור בלונדון?"
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אתה יכול לעזוב אף לא אחד יבכה שלום שלום (ל"ת)
    אבי 12/2022/31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור