תקשורת ומדיה

קנדל ג'נר נפרדת (שוב) מכוכב ה-NBA: זו הסיבה

על פי דיווחים חדשים דוגמנית העל קנדל ג'נר ובן זוגה, שחקן ה-NBA, דווין בוקר נפרדו (שוב) לפני חודש וזאת לאחר שחודשים ספורים לפני כן דווח על פריד נוספת. האם הפעם זה לתמיד?
מערכת ice | 
קנדל ג'נר ודווין בוקר (צילום פייסבוק)
ביוני האחרון דווח שהדוגמנית וכוכבת הריאליטי קנדל ג'נר נפרדה מבן זוגה, דווין בוקר, מזה שנתיים. כחודש לאחר מכן השניים הפיגו את השמועות על הפרידה עם תמונה משותפת ברשתות אלא שכרגע מסתבר שהשניים באמת נפרדו שוב לפני חודש והפעם לצמיתות.
כוכב ה-NBA וכוכבת "משפחת קרדשיאן" החלו לצאת בשנת 2020 אך אישרו את הקשר ביניהם רק כשנה לאחר מכן. על פי דיווחים של מקורבים מדובר בפרידה מאד הדדית ושהיא נובעת בעיקר מתזמון רע ומלוח זמנים עמוס מאד של השניים. בעוד שבוקר עסוק בקריירת הספורט שלו, ג'נר כידוע היא דוגמנית על מובילה ולאחרונה היא גם משקיעה לא מעט מזמנה על מותג הטקילה שלה 818. 
יתרה מכך, למרות שנפרדו מסתמן כי האקסים מתכננים להישאר בקשר ידידותי היות ויש ביניהם יחסים חמים ומכבדים.
באחד הפרקים החדשים של העונה השנייה של "משפחת קרדשיאן" בהולו קנדל חשפה שהיא ממש לא מתכננת להביא ילדים בקרוב וזאת לאחר שאמה, קריס ג'נר, ניסתה לדחוף אותה לכך.
אבל, למרות שג'נר לא מתכננת להביא ילדים מבן זוג בקרוב, היא חשפה לאחרונה שיש לה ילד מסוג אחר בדרך. בפרק נוסף של סדרת הריאליטי היא גילתה שהרביעה סוסה מתרומת זרע של סוס שקיבלה כמתנה ליום ההולדת וכעת היא מצפה לסייח צעיר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה