תקשורת ומדיה

גיא לרר מפרק את יוניליוור: "טירוף אמיתי, ישראל משיבה מלחמה"

גיא לרר חושף את נתוני האמת ב הכספיים בנתוני המכר השבועיים של יוניליוור: התרסקות של 7.7 מיליון שקל בשבוע: "כרגע 20 אחוז מהמחזור שלהם נמחק. קורנפלקס וכריות יורדים בשליש והדבר המדהים הוא שברשתות כמעט ולא מקבלים תלונות על איכות התחליפים. אל תעצרו"
מערכת ice |  3
גיא לרר (צילום מיכה לובטון, פלאש 90/ יונתן זינדל)
גיא לרר, מגיש התכנית "הצינור" של רשת 13, החל לאחרונה להילחם ביבואניות הגדולות בישראל בראשן יוניליוור, שהחליטה להעלות את המחירים של מוצריה. היום (חמישי) בתוכנית הצינור לרר חשף את הנתונים של המכירות של חלק ממוצרי יוניליוור שהחליטה לייקר.
בפוסט שעלה בדף של הצינור בפייסבוק כתב לרר: "הי זה לרר. שמעו זה טירוף אמיתי. אמיר שואן יחשוף הערב לראשונה את נתוני האמת הכספיים בנתוני המכר השבועיים של יוניליוור: התרסקות של 7.7 מיליון שקל בשבוע. וזה עוד יעלה דרמטית כי לא בכל מקום יש חוסרים משמעותיים".
עוד הוסיף לררר בפוסט שהעלה כי "כרגע 20 אחוז מהמחזור שלהם נמחק. קורנפלקס וכריות יורדים בשליש והדבר המדהים הוא שברשתות כמעט ולא מקבלים תלונות על איכות התחליפים. כמה שבועות כאלו ואפשר כבר להתחיל לדבר על הפסד שנתי. ישראל משיבה מלחמה! אל תעצרו".
כזכור, בשבוע שעבר חשף לרר כי "תקשיבו זה וואו. סיימתי עכשיו שיחות עם כמה ראשים של כמה רשתות שיווק. כולם מספרים לי סיפור מדהים. בינתיים לפחות, הם לא מפסידים כסף מזה שיוניליוור הפסיקה להם את אספקת הסחורה".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    יונילוור היא תאגיד ענק וקשוח...
    א3243232 11/2022/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אבל העובדה שיש תחליפים ואנחנו בעידן שאי אפשר יותר לנעול את האזרח עם אופציה אחת וזהו... תגרום לתאגיד החזירי הזה ללמוד לקח מר וכואב. שרק ימשיכו להחרים אותם ולספק לנו תחליפים שהם לגמרי אחלה !!!
    סגור
  • 2.
    לא מכניס את מוצרי יוניליוור הביתה, גם אחרי שיתקפלו
    שחר מרום 11/2022/18
    הגב לתגובה זו
    6 0
    והם יתקפלו. חכו ותראו. המנכ"ל אולי ישלם את המחיר בכסאו... אבל זה לא יספיק כדי להחזיר את הגלגל לאחור מבחינתם.
    סגור
  • 1.
    החלפתי הרבה מוצרים בחברות יותר זולות ואני מרוצה מהאיכות (ל"ת)
    אלמוני 11/2022/17
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור