תקשורת ומדיה

גליקמן מפחד: "עצוב", זרובינסקי השתעשע: "שערד ניר לא ישתה אקונומיקה"

בתקשורת הגיבו בצורה מגוונת למדגמי הבחירות, פרשן המשפט הגיב: "אז המערכון של "החמישיה הקאמרית" על יגאל עמיר יכול לקרום עור וגידים בקרוב מאוד", ינון מגל עקץ: "בידן התקשר לברך את בנט"
מערכת ice | 
אביעד גליקמן, בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)
תוצאות המדגמים שפורסמו הערב (שלישי) בערוצים השונים, הראו ניצחון ברור ומוחץ לגוש הימין בהובלת הליכוד של בנימין נתניהו. התגובות ברשתות החברתיות היו סוערות במיוחד, אבל ניכר שיש כאלו שחוגגים את הניצחון עוד לפני פרסום תוצאות האמת.
שרון גל מחדשות 13 הגיב מיד לאחר פרסום המדגמים: "אם אלה תוצאות האמת - זה נס היסטורי לציונות - פעם ב-75 שנה. ובכל מקרה, ישועת ה' כהרף עין". ינון מגל התבדח: "בידן התקשר לברך את בנט", גם אושיית הרשת יבגני זרובינסקי השתעשע: "שמישהו יבדוק שערד ניר לא שותה אקונומיקה".
 
אביעד גליקמן, הקולגה שלו מהערוץ הגיב: "אז המערכון של "החמישיה הקאמרית" על יגאל עמיר יכול לקרום עור וגידים בקרוב מאוד. וזה בנוסף להרס מערכת המשפט וביטול משפט נתניהו שמפלגת הציונות הדתית חרטה על דגלה. עצוב מאוד", אבישי גרינצייג הגיב: "לנשום, אביעד, לנשום", גליקמן ענה: "למה לנשום? ריאלי מאוד מה שצייצתי"

עקיבא נוביק מכאן 11 כתב: "לפי המספרים האלה, זה הלילה שבו המפלגות הערביות המליכו את נתניהו", חיים לוינסון השתעשע על חשבון בן כספית: "דרמה באולפן חדשות 12 בעקבות זכיית הימין בבחירות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה