תקשורת ומדיה

ג'ודי ניר מוזס מתפוצצת: "הח"כית מטריפה לי את המוח"

ג'ודי ניר מוזס קראה את פוסט התמיכה שהביעה ח"כ עאידה תומא סלימאן (חד"ש) במחבלי "גוב האריות", ורתחה מזעם באינסטגרם: "כל אדם שמדבר בעד שהידים, בעד רוצחים, לא תהיה לו דריסת רגל בכנסת שלנו. זה פשוט כל כך מעצבן"
מערכת ice |  4
ג'ודי ניר מוזס (צילום פלאש 90/ משה שי)
אשת התקשורת ג'ודי ניר מוזס מאוד לא אהבה בלשון המעטה את התמיכה שהביעה ח"כ עאידה תומא סלימאן (חד"ש) במחבלי "גוב האריות" שחוסלו על ידי כוחות הביטחון בשכם. בסרטון שהעלתה מוזס לעמוד האינסטגרם שלה לא הסתירה את מה שהיא חושבת עליה.
"חברת הכנסת סולימאן הביעה תמיכה במחבלי גוב האריות וקראה להם 'שהידים'", כתבה ניר מוזס, "למה היא צריכה להתפרנס מהמיסים שלי? בכנסת צריכים להעביר חוק ברור - כל אדם שבעד שהידים, בעד רוצחים. לא יהיה לו מקום בכנסת שלנו!"

ובסרטון המצורף אמרה ניר מוזס: "העובדה שח"כ סולימאן הולכת להיות חברת כנסת ולהתפרנס מהמיסים שאני משלמת לה, מטריפה לי את המוח! חוק ראשון שאתם צריכים לחוקק חברי הכנסת, שכל אדם שמדבר בעד שהידים, בעד רוצחים, לא תהיה לו דריסת רגל בכנסת שלנו. זה פשוט כל כך מעצבן וזו לא בעיה של בית המשפט, זה החוק!"
 
כזכור, ח"כ סולימאן כתבה קודם לכן בפוסט בפייסבוק שלה: "שכם נפרדת מהשהידים שלה, היום העם שלנו הפלסטיני נפרד מהשהידים שלו. ככל שהכיבוש מסלים את פשעיו, ההתנגדות מסלימה שיעור בסיסי בהיסטוריה של העמים".
וזו לא הפעם הראשונה שניר מוזס תוקפת את חברי הכנסת הערביים. לפני כחודש תקפה בחשבון האינסטגרם שלה את ההחלטה לאשר את מועמדותן של המפלגות הערביות: "כנסת ישראל לא צריכה להיות בית לאנשים שלא מאמינים בה", פסקה, "חלאס עם הדבר הזה! מספיק!"
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    ח״כ ערביות
    יונה 10/2022/28
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ח״כ הנשים הן הקיצוניות מבין ח״כ הערבים
    סגור
  • 3.
    ג'ודי הראשונה בטימטום (ל"ת)
    ניר בן גביר 10/2022/27
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • 2.
    גודי זה צד הפוליטי שלך לא? אז מה את מופתעת
    סימה 10/2022/27
    הגב לתגובה זו
    3 2
    צבועה
    סגור
  • 1.
    די לצביעות גברת
    מאור 10/2022/26
    הגב לתגובה זו
    4 3
    גברת מוסס מה הצביעות הזו עיידה היא חלק מהגוש שלך כולל טיבי מחבק השאידים ועודה שמעריץ את נסראלה אז גברת מוזס די לצביעות
    סגור