תקשורת ומדיה

גרושתו של אייל גולן חושבת על קאמבק? "נפריך שמועות והשערות"

דניאל גרינברג כתבה באינסטגרם לאחר התיעוד שלהם בחתונה: "הורים שמגדלים שני ילדים כמו חברים, עוברים דברים בדרך ויודעים לשים דברים מאחור ולפעול נטו לטובת הילדים, שזה אומר גם להיות חברים וכן אולי גם זמן עם הילדים ביחד במשותף, לעטוף אותם לסטטוס הנוכחי בחיינו"
מערכת ice |  5
אייל גולן דניאל גרינברג (צילום אינסטגרם)
לא מעט גבות הורמו לנוכח התיעוד של דניאל גרינברג ובעלה לשעבר אייל גולן, שצולמו יחד בחתונה ביום חמישי האחרון, זאת על אף שהתגרשו לפני כתשעה חודשים ולא נראה היה שהיחסים ביניהם קרובים מאז.
אלא, שגרינברג הסבירה את פשר התמונה: "נפריך רגע שמועות והשערות. איל (ב-י' אחת) ואני, הורים שמגדלים שני ילדים כמו חברים, עוברים דברים בדרך ויודעים לשים דברים מאחור ולפעול נטו לטובת הילדים, שזה אומר גם להיות חברים וכן אולי גם זמן עם הילדים ביחד במשותף, לעטוף אותם לסטטוס הנוכחי בחיינו".

עוד הוסיפה גרושתו של הזמר המפורסם: "אנחנו אנשים בוגרים שחיים את המציאות ולוקחים עליה אחריות לעתיד של מיאל ורון - לא אתן שהילדים שלי יפגעו, אז כן, למעלה זאת אני, איל ועוד שני חברים, יושבים באירוע של חברים משותפים, שותים נהנים ומתווכחים את מי מיאל אוהבת יותר... שטות של הורים, אבל אצל כולם זה ככה".
רק לפני כשבוע הפתיעה גרינברג כאשר כתבה באינסטגרם שלה: "אייל זה אייל, היה ויישאר מבחינתי הזמר מספר 1 בארץ בלי קשר לכלום. זה לא משהו שמישהו יכול להתווכח עליו עם כל הכבוד. מה ששלו שלו כמו שאמרה המשוררת" ועוקצת את אופירה אסייג שכרגיל נוהגת לומר את המשפט בכל הזדמנות.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    הסוג ממשיכים להתחייב חופשי
    אלי 10/2022/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פעם ןמעלה ופעם למטה כמו גלגל
    סגור
  • 4.
    טמטום
    ברברה 10/2022/23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ממש אין לכם על מה לכתוב!!!! רק התמונה גרמה לי לדפדפן מהר יותר!
    סגור
  • 3.
    חמודה פשוט רוצה שוב כותרות
    חלי 10/2022/23
    הגב לתגובה זו
    7 0
    אני אישית לא מסמפתת אותה לאור גרושיה מאייל גולן מייד עם לידתה ..זה הבחיל אותי.בעודה רחם פתוח כבר חבר .אין בעיה להשתכלל..אבל לא דברים עוד מבעבע אל תפגעי אייל זה אייל
    סגור
  • 2.
    כנראה שהם בדרך לאיחוד! (ל"ת)
    מורן 10/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 1.
    נשים
    אלי 10/2022/23
    הגב לתגובה זו
    6 1
    מחפשת להגדיל את המזונות .חשבה שתתפוס איזה מממן עשיר.לא הלך .מנסה תרגיל ישן.
    סגור