תקשורת ומדיה

פדיחה בשידור: היועץ הרוסי חשף את הסוד של פוטין

רוסלן פוחוב, אשר נחשב לאחד הדמויות הבכירות ביותר בממשל הרוסי התארח בתכנית אקטואליה וביקש מהמגישים שלא לשאול אותו בעניין הכטב"מים האיראנים, מה שהוא לא ידע זה שהמיקרופון שלו כבר דלוק
מערכת ice | 
הפצצות באוקראינה (צילום טוויטר)
התבטאות מביכה ומפתיעה במיוחד של בכיר רוסי נראתה אמש (רביעי) בתכנית האקטואליה של ערוץ החדשות הרוסי RBK. "אני מבקש מכם לא ללחוץ מדי בנושא הכטב"מים. כולם יודעים שהם איראניים, אבל הרשויות לא הכירו בכך". את הדברים אמר לא אחר ממנהל מכון לחקר אסטרטגיה וטכנולוגיה וחבר במועצה הציבורית של רוסיה - רוסלן פוחוב.
התקרית התרחשה בשעה שמגישי התכנית מקבלים את פניו של פוחוב בשעה שנכנס לאולפן, מה שהוא לא ידע זה שהמיקרופונים כבר דלוקים. "בואו לא נטלטל מדי את הסירה" אמר בתחילה. הדברים מגיעים על רקע הדיווחים כי רוסיה רכשה אלפי כטבמ"ים מידי אירן והשתמשה בהם לתקיפת יעדים באוקראינה.
גם בצד האיראני מכחישים את העסקה. שר החוץ האיראני, חוסיין אמיר עבד אל-להיאן אמר "הטענה על אודות שליחת טילים בלתי מבוססת", בהמשך הסביר אל-להיאן כי במהלך שיחה שערך עם בכיר באיחוד האירופאי: "יש לנו שיתוף פעולה הגנתי עם רוסיה, אבל המדיניות שלנו היא לא שליחת נשק וכטמ"בים נגד אוקראינה", והוסיף "אנו מתנגדים להסלמה ולמלחמה באוקראינה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה