תקשורת ומדיה

בן זוגו של אמיר פרישר גוטמן התארס: "הוא אמר כן"

תגידו הרבה מזל טוב לינאי פרישר גוטמן, בן זוגו של עמיר פרישר גוטמן ז"ל, שהתארס השבוע לבן זוגו פלג לוי. השניים פרסמו זאת עם פוסט שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו פרישר גוטמן, לו הוא צירף עם שתי טבעות האירוסין וכתב: "שנה ובה לכולם, הוא אמר כן".
מערכת ice | 
ינאי פרישר גוטמן (צילום ליאור בן שבת)
תגידו הרבה מזל טוב לינאי פרישר גוטמן, בן זוגו של אמיר פרישר גוטמן ז"ל, שהתארס השבוע לבן זוגו פלג לוי. השניים פרסמו זאת עם פוסט שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו פרישר גוטמן, לו הוא צירף עם שתי טבעות האירוסין וכתב: "שנה ובה לכולם, הוא אמר כן".
מערכת היחסים של השניים, שהחלה ב-2019, ספגה ביקורות רבות. פרישר גוטמן התייחס לכך בעבר בשיחה עם העיתונאי ומנחה הטלוויזיה צחי קומה, כשאמר בין היתר: ״תמיד יהיה לאנשים מה לומר. אני בוחר באושר שלי ושל הבן שלי. היו תגובות וחלקן מגעילות על זה שבחרתי להמשיך בחיי ולנהל מערכת יחסים, אבל אני בוחר להתייחס רק לתגובות המפרגנות ולהסתכל קדימה אל העתיד".

כזכור, לאחרונה חשף פרישר סיפור מטריד במיוחד כשהיה דוגמן צעיר ולכאורה הוטרד מינית על ידי מעצב: "בצעירותי בתקופת הדוגמנות שלי התקבלתי להוביל קמפיין של חברה גדולה, לאחר המדידות שעשיתי המעצב התקשר אליי ורצה שנצא יחד לדייט, לאחר שסירבתי לו העבודה שלי בוטלה. נקודה למחשבה..לא יודע אם זה נחשב הטרדה מינית אבל בהחלט זו התנהגות לא לגיטימית".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה