תקשורת ומדיה

זו החברה שמעודדת את עובדיה לבוא לעבודה עם כלביהם

במטרה לעודד מפגשים חברתיים ואינטרקציה בין הקולוגות, החברה היפנית - פוג'יטסו קוראת לעובדיה להביא את כלביהם לעבדוה בתקווה שאלה יסייעו לעובדים לשבור את הקרח ביניהם
מערכת ice | 
חברת הטכנולוגיה היפנית Fujitsu המייצרת שורה ארוכה של מוצרים, ממזגנים ועד מחשבים, פתחה ביולי "משרד כלבים" ניסיוני באחד מבנייני מטה החברה בעיר קוואסאקי הסמוכה לטוקיו. בחברה מסבירים כי בעקבות משבר הקורונה והסגרים הארוכים עובדים רבים דיווחו כי הם מתקשים לייצר חברויות וקשרים טובים עם קולגות. במטרה לפתור את זה בחברה עודדו את העובדים להביא את הכלבים בתקווה שאלה יעזרו לעובדים "לשבור את הקרח" ולייצר סיבת עבודה חיובית יותר.
"התקשורת הפכה קשה יותר ככל שעבודה מרחוק הפכה לנורמה", אמר הטאגקי, עובד החברה לרויטרס. "אז חשבתי שכאן יהיה מקום נהדר לבוא ולתקשר עם אנשים אחרים בעזרת הכלבים שלנו".
  
אך יש גם צד שני למטבע. בעלי כלבים רבים שיתפו כי הכלבים מתקשים להסתדר בחברה אנושית בימים שלאחר המגפה. מטרת משרדים אלה היא לנצל את סביבת העבודה בחברה הענקית, אליה מגיעים מאות עובדים מידי יום, ובכך להרגיל את הכלבים לסביבה אנושית כך שכולם מרוויחים מה"שידוך", גם העובדים וגם הכלבים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה