תקשורת ומדיה

מגיש חדשות 13 מתפוצץ: "מפחיד כמה אנשים מסוכנים"

אלמוג בוקר זעם בעקבות הסרטון שרץ ברשתות החברתיות בו נראה נהג תוקף באכזריות נהג אחר בכביש מרכזי בעיר חולון: "מפחיד כמה אנשים עלולים להיות מסוכנים"
מערכת ice | 
אלמוג בוקר (צילום מתוך עמוד הפייסבוק של אלמוג בוקר)
אלמוג בוקר, כתב הדרום והמגיש של חדשות 13, העלה היום (רביעי) סטורי לחשבון האינסטגרם שלו בו הוא מדבר על סרטון קשה שרץ לאחרונה ברשתות החברתיות. בסרטון, נראה נהג יורד מהרכב ומכה באכזריות נהג אחר.
המקרה אירע ככל הנראה על ויכוח בכביש, כאשר הנהג התוקף ירד מהרכב, נגח בפניו של הנהג ברכב הסמוך והחל להכות אותו בברוטליות חסרת רחמים במכות אגרופים. לאחר מכן הוא נמלט מהמקום עם הרכב ואף חצה ברמזור אדום.
בוקר רשם בסטורי שהעלה: "מפחיד כמה אנשים עלולים להיות מסוכנים. יורד מהרכב, נוגח בנהג אחר בעוצמה ואז חוצה רמזור באור אדום ונמלט מהמקום". גם אושיית הרשת סמיון גרפמן, העלה את הסרטון לסטורי בחשבון האינסטגרם שלו בו העלה גם סקר כשכתב: "האלימות בכבישים לא נגמרת".
 
המקרה המכוער קרה בכביש במרכז העיר חולון. בעקבות הסרטון שרץ ברשתות החברתיות, המשטרה פתחה בחקירת המקרה. מהמשטרה נמסר כי "בעקבות האירוע נפתחה חקירה, במסגרתה נגבתה עדות מהקורבן ונעשים מאמצים רבים לאתר את התוקף, שזהותו ידועה לנו".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה