תקשורת ומדיה

כספית עוקץ את מגל: "תיקנו לך את דף המסרים?"

בן וינון משוחחים לראשונה אחרי סגירת הרשימות, ודנים מה משמעותו של הפיצול ברשימה המשותפת. וגם, כמה מנדטים חושב ינון שיקבל הימין?
מערכת ice | 
בן כספית ינון מגל (צילום גיא גלעד עבור 103fm)
צמד מגישי התוכנית הפופולרית ברדיו 103, בן כספית וינון מגל, שוחחו הבוקר (ראשון) על סגירת הרשימות לכנסת, וגם הימרו על התוצאות.
בפתח השעה השנייה, שוחחו בן כספית וינון מגל על שרת הפנים איילת שקד. ינון אמר: "פורסם ב'ינוניוז' שאיילת שקד אמרה לחברי הבית היהודי שאם היא לא עוברת את אחוז החסימה היא תפרוש. ההערכה שלי היא שאיילת שקד תפרוש". בן השיב: "אני מבין שאתה מאוד רוצה להזיק לה ולחסל אותה, שיהיה לך לבריאות. היא לא צריכה לפרוש, היא תופרש". עם זאת בן הדגיש: "אני לא רוצה שאיילת שקד תפרוש, היא שורפת לכם קולות".
מוקדם יותר אמר ינון "נתניהו עשה את מה שהיה צריך לעשות בעבר, אנו בעד שחרדים ייצאו לעבוד ושילמדו תורה. אנחנו תומכים בנתניהו, החרדים הם ימנים. גדעון סער אולי פוליטיקאי מתוחכם, אך יש מתוחכמים ממנו. הסיפור הוא פוליטי, אנחנו בעד שילמדו ליבה ויגדילו את הליבה, הכל בסדר. כשדיברתם על הגיוס לצה"ל רק פגעתם בו, אתם פשוט רוצים שנתניהו לא ייבחר". 
 
בהמשך, הוסיף: "קודם כל שנתניהו לא יחזור לשלטון, ואז אתם מתחילים לעשות הצגות שילמדו ליבה. אתם מוכנים לעשות קואליציה עם היועץ של ערפאת, עם אחמד טיבי ועם איימן עודה. אז על מי אתם באים לעבוד? עליי לא. המגמה בסקרים ממשיכה לעלות, המשותפת התפרקה, בעזרת השם יהיו לנו 61 ונחגוג, וסוף סוף נוכל לכהן פה בממשלה יציבה ולהוציא את ישראל ממשבר הבחירות המטופשולת האלה. אנחנו נהיה הרוב, אנחנו נשלוט. מהמר שלגוש של נתניהו יהיו 65 מנדטים". 
 
"לא תיקנו לך את דף המסרים?" שאל בן. "אין משותפת. מקווה שבל"ד הולכת לביוב של ההיסטוריה. לגבי הקצבאות, נתניהו החזיר אותן ב־2008 כדי שהחרדים לא ילכו עם ציפי לבני. אני שמח שאתם בעד שהחרדים ילמדו ליבה, אך זה לא סקר דעת קהל. נתניהו לא צריך להיות בעד אלא לפעול. עכשיו אתם מנסים לערבב שם את גדעון סער".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה