תקשורת ומדיה

בן כספית על סילמן: "צריך להכניס אותה לחדר חקירות"

בן כספית וינון מגל שוחחו על שריוני הליכוד בתכניתם ברדיו 103FM. כספית היה מאוד זועם ודרש לחקור את השריונים
מערכת ice |  4
בן כספית ינון מגל (צילום גיא גלעד עבור 103fm)
רק לפני מספר ימים נראה שגל הירש ישוריין על ידי בנימין נתניהו לרשימת הליכוד לבחירות הקרובות, אך ברגע האמת התברר ששמו הוסר מרשימת השריונים. בן כספית וינון מגל שוחחו על המקרה היום (חמישי) בתכניתם ברדיו FM103 ובכלל על מי שכן שוריין בליכוד.
כספית אמר "איזה קמפיין היה על גל הירש. שנתיים חפרתם לנו על בן אדם שהודח בקלון מפיקוד בצה"ל אחרי ביצועים עלובים במלחמת לבנון השנייה. ובסוף, איפה הוא?" מגל ענה לו "אם הוא עלוב וכישלון, אז אין שום סיבה שהוא ישוריין לא? ולא הבנתי זה היה קמפיין של הליכוד?"
 
על השריון של עידית סילמן הוא אמר: "ב-6.5.21 היא כותבת וזה הדבר שצריך להכניס אותה לחדר חקירות עכשיו. לו היה פה סוג של שלטון חוק, יועצת משפטית, משטרה, משהו. היא כותבת 'אני מודה לראש הממשלה נתניהו על מבול הצעות לתפקידים ושריונים שהועברו אליי באמצעות שליחיו הרבים, תודה, אבל לא... בליכוד הציעו לי את תיק הבריאות ושריון, אם הייתי רוצה להיות בליכוד, הייתי עפה מכאן מזמן'".
 
כספית המשיך והתייחס לשריונים החדשים- "את מי הוא בעצם הוא משריין? הוא לא ישריין את גל הירש...את מי הוא משריין?...יש לך את סילמן שעזבה את המפלגה שלה לטובתו, סעדה שתוקף את הפרקליטות בשמו ואת יוסי פוקס שעתר נגד הפרקליטות". מגל הגיב בציניות "חבר'ה תראו אם עד עכשיו בן תמך ברשימת הליכוד... הוא הסיר את תמיכתו ברשימה".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    נבל
    עאדל 09/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תלחץ את העפר זוהמה אנושית על האדמה שדורך תא"ל גל הירש עלוב שבעלובים מה יצרת או עשית פרט לקשקש חלאה אנושית שהנך נבל לדבר על אנשיםם ענקים אולי תתאדה מחיינו
    סגור
  • 3.
    הביביסטים נובחים על אוטומט (ל"ת)
    סולי 09/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    כיאה לסמןלן בן חושב שהוא יכול להזמין ח נגד יריבי המפלגה
    גורגונזולה מלקישוע 09/2022/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סמןלן עלוב נפש
    סגור
  • 1.
    בן כזבית סמוי משטרתי בזוי !!! (ל"ת)
    אסף 09/2022/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור