תקשורת ומדיה

בן כספית: "הנתניהו'ז חיים בתוך עולם קונספירטיבי, על סטרואידים"

מה עומד מאחורי עזיבתו המפתיעה והמהירה של קלוגהפט את קמפיין הליכוד? עיתונאי מעריב בן כספית מפנה אצבע מאשימה ליאיר נתניהו וזאת משום שהיועץ האסטרטגי נצפה לכמה דקות משוחח עם בני גנץ
מערכת ice |  8
בן כספית (צילום מתוך אתר 103FM)
עיתונאי מעריב, בן כספית, דוחה את תגובות הליכוד סביב עזיבתו של היועץ האסטרטגי משה קלוגהפט מקמפיין הליכוד, ומבחינתו יש רק גורם אחד שקשור לכך והוא המשפחה הסובבת את ראש הממשלה לשעבר שלדבריו מקבלת החלטות רבות גם בתחומי ביטחון וכלכלה.
נזכיר: ביום שלישי האחרון, היועץ האסטרטגי משה קלוגהפט הודיע על עזיבתו את קמפיין הליכוד לבחירות הקרובות - 48 שעות בלבד לאחר שהכריזה המפלגה על מינויו ליועץ מיוחד. "תודה, מוותר על התפקיד", כתב קלוגהפט והוסיף: "מודה לנתניהו על ההצעה לחזור ולעבוד איתו. חצי יום אחרי ההודעה שהוציא הליכוד, נמסר לי שיש התנגדות מגורמי חוץ והמינוי יתעכב".

על הבחירה לעזוב את הקמפיין כתב: "אני לא אכנס למלחמות ואני מוותר על התפקיד עוד לפני שהתחלתי. חוזק ללקוחות בארץ ובעולם ולפרשנות, אמשיך להיות חבר של כולם מימין ומשמאל, וגאה בכך". את הפוסט חתם בנימה קלילה יותר: "אולי הזדקנתי ונהייתי עיוור צבעים, אבל אנחנו פה יחד. מקסימום יצא מזה שיר. C U (ביטוי המשמש כקיצור למילה 'להתראות')".
מאחורי הקלעים התפתחה תיאוריה אחרת שדווקא מפנה אצבע מאשימה למשפחת נתניהו בכל הקשור לעזיבתו המהירה והמפתיעה של קלוגהפט, וזאת לאחר תמונה בה נראה משוחח עם בני גנץ בהופעה של אביב גפן.
לבן כספית זה מספיק. בטורו בסוף השבוע האחרון הוא אומר זאת במפורש: "בישראל מסתובבים עשרות אנשים שנשאו תפקידים בכירים מאוד, בכירים פחות וזוטרים בסביבת נתניהו, אך קיפחו את תפקידיהם ומעמדם רק כי מישהו בקומת המגורים החליט שהם לא באים לו טוב בעיניים", כותב מגיש רדיו 103. לדבריו, ככה מתנהלת משפחת נתניהו והוא אף מבקר זאת בחריפות: "הנתניהו'ז חיים בתוך עולם קונספירטיבי, על סטרואידים".
 
כספית מוסיף רשימה של מינויים שבוטלו בגלל שנראו בדרך כזו או אחרת עם יריבים. כך, למשל, ביטול מינוי ליו"ר רשות השידור כי מישהו סיפר שאותו מועמד נתקל בציפי לבני (יו"ר קדימה דאז) בחוף הצוק ושוחח עמה מספר דקות. כספית מסיים בנימה ביקורתית חריפה: " המשפחה הזו אוספת כל היום מודיעין על כל מי שלא בא לה טוב בעיניים. אם לפחות היה מדובר במודיעין איכותי.", כתב העיתונאי וחתם: "מספיק זנב שמועה וקמצוץ השערה כדי לקפד ראשים, בכירים ככל האפשר. קלוגהפט הוא המקופד האלפיים, בערך".
 
בן כספית מתנצל בשידור. מן הארכיון
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    כספית ולוקץ
    אא 09/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חסרי תרבות מכונות רעל שונאי ישראל רודפי בצע כסף מכונות ייצור רעל שנאת יהודים , כאלה הם שביסבתם נשחטו מליוני יהודים
    סגור
  • 7.
    כספית
    אא 09/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שמו של אדם הוא מהותו , וידוע שכספית הוא סוג של רעל קטלני , כך בן כספית תומך שנאת הבורא , פשיסט חלול וחזיר מללק לשמאל המושחתים , יצרן הכי גדול בעולם של רעל שנאת יהודם , חבר לאיחוון לברמן החזיר שונא היהודים המהולל , שמן מטומטם שוצף קצץ של חזיר יצרן שלנאה מכונת רעל
    סגור
  • 6.
    כספית
    אא 09/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מנהל מפעל שנאת יהודים , עומד בראש גדולי שונאי היהודים , חלול ללא תוכן ראק שנאה שנאה , פשוט שהוא פשיסט שוצץ קצף של שנאה מפיו של המלומד בשנאת יהודים
    סגור
  • 5.
    הכזביתיזים מגעיל יותר מפוטין
    אריק 09/2022/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אין חדשות רק פוליטיקה עלובה אצל כזבית הכזב השמאלני העלוב
    סגור
  • 4.
    איש דוחה וסמוי משטרתי !!! (ל"ת)
    אסף 09/2022/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 3.
    בן כספית העבריין מאחורי מכתב הרפז מזמן צריך לשבת מאחורו (ל"ת)
    אובמה נביא השמאל 09/2022/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    איש מכוער וסמוי משטרתי !!!
    אסף 09/2022/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מתי תקבל סרטן כבר ???
    סגור
  • 1.
    כספית בעד יועצים שמתזזים בין מחנות אח"כ משתנקרים למשטרה (ל"ת)
    איתן 09/2022/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור