תקשורת ומדיה

בן גביר וסמוטריץ' מתאחדים, המגישה שנמצאה מתה: ידיעות השבוע

מגישת חדשות הבוקר שנמצאה ללא רוח חיים בגיל 27, עומר אדם ויעל שלביה בפאדיחה ענקית, נטלי פורטמן ספגה איומים בירי, לראשונה בעולם מעשנים יותר מריחואנה מסיגריות, והאם אמבר הרד עולה לישראל? אלו ידיעות השבוע ב-ice
מערכת ice | 
יעל שלביה ועומר אדם (צילום אינסטגרם/ עומר אדם)
• מגישת חדשות בוקר נמצאה ללא רוח חיים בגיל 27: מגישת חדשות צעירה ושחקנית כדורסל לשעבר הלכה לעולמה בפתאומיות בסוף השבוע האחרון - לפי החשד מדובר בהתאבדות.
לידיעה המלאה לחצו כאן >>
• עומר אדם ויעל שלביה בפאדיחה ענקית - התמונה האינטימית נמחקה: יעל שלביה חגגה עם עומר אדם את יום הולדתה ה-21. אך הכול השתבש כאשר הדוגמנית העלתה תמונה אינטימית שלה עם "איקי" על הצוואר ומיד מחקה. התמונה עוררה סערה ברשתות: "המתנה של עומר אדם ליעל שלביה - איקי בצוואר".
לידיעה המלאה לחצו כאן >>
• נטלי פורטמן ברגעי חרדה - מדוע ספגה איומים בירי? צילומי סדרה חדשה בכיכובה של נטלי פורטמן הופסקו בסוף השבוע האחרון לאחר שמקומיים איימו לירות על הסט בבולטימור. על פי הודעת המשטרה, אותם מאיימים הזהירו את מפיקי הסדרה של אפל tv פלוס כי אם הצילומים במקום לא יופסקו, או שישולם להם 50 אלף דולר, הם "יחזרו מאוחר יותר הערב ויירו במישהו".
לידיעה המלאה לחצו כאן >>
• כל הפרטים מאחורי חתימת ההסכם בין סמוטריץ' לבן גביר: האם נתניהו חשש ממפלגה עצמאית וחזקה של בן גביר? האם אבי מעוז נכלל בעסקה? כאשר נתניהו חש כי האווירה בין השניים מתוחה, השכיל לשבת עם כל אחד בנפרד ולגבש הסכמות, ורק אז להביא אותם לידי חתימת הסכם.
לידיעה המלאה לחצו כאן >>
• לראשונה בהיסטוריה - מעשנים יותר מריחואנה מסיגריות: סקר חדש מגלה שעישון מריחואנה בעלייה מתמדת: 53% מהאנשים טוענים שלסם יש השפעה חיובית על המשתמשים, ו-48% הודו שניסו מריחואנה בשלב כלשהו בחיים.
לידיעה המלאה לחצו כאן >>
• האם אמבר הרד עושה עלייה לישראל? שמועות נפוצו על מעברה של הכוכבת לישראל, על מנת להימנע מתשלום הסכומים שבית המשפט חייב אותה לג'וני דפ, כתוצאה ממשפט הדיבה שבו הפסידה.
לידיעה המלאה לחצו כאן >>
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה