תקשורת ומדיה

נועה קירל נחשפת: כך ייבחר לראשונה השיר החדש לאירוויזיון

לראשונה: ועה קירל, יחד עם כותבים ויוצרים נוספים, צפויים להשתתף במחנה כתיבה כדי ליצור יחד את השיר לאירוויזיון 2023 לאורך כל השנים בחרו בתאגיד את השיר בסגנון 'קול קורא' והפעם זה ישתנה
מערכת ice | 
נועה קירל (צילום אינסטגרם/ נועה קירל)
ערן סוויסה, כתב "ישראל היום", חשף היום (שלישי) לראשונה כי נועה קירל, יחד עם כותבים ויוצרים נוספים, צפויים להשתתף במחנה כתיבה כדי ליצור יחד את השיר לאירוויזיון 2023 אותו תבצע בבריטניה. לאורך כל השנים בחרו בתאגיד את השיר בסגנון 'קול קורא'.
מדי שנה הוגשו מאות שירים לתחרות ומתוכם נבחר אחד על ידי ועדה מיוחדת.  בעקבות הבחירה בנועה קירל, השיטה צפויה להשתנות. אחד המעורבים בבחירת השיר של קירל סיפר: "הרעיון הוא להתכנס יחד כמה כותבים שמכירים את נועה ועבדו איתה לכמה סשנים ויחד ליצור את השיר".
שיטה זו מקובלת בכמה מדינות בהן גם שבדיה, המדינה שנחשבת למלכת האירוויזיונים. בשלב זה לא הוחלט מי היוצרים שישתתפו במחנה אבל הערכות הן כי דורון מדלי, רון ביטון, ג'ורדי וניצן קייקוב שגם הפיק את המופע בפארק. 
 
''השאיפה היא שבטווח הארוך נצליח לשנות את הגישה כלפי האירוויזיון. לדאוג שנועה תחזור עם הופעה ותוצאה טובה ובכך לגרום לזמרים גדולים לרצות להשתתף בשנה הבאה", חשף אותו גורם. בינתיים, אתמול הגיעה קירל לפגישה נוספת.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה