תקשורת ומדיה

ח״כ מעוז במתקפה על מתן כהנא: "אחד מגדולי הנוכלים"

יו"ר מפלגת נעם, ח״כ אבי מעוז, הגיב לח"כ מתן כהנא: "אחד מגדולי הנוכלים בתולדות הפוליטיקה בישראל. השימוש בך כעלה תאנה למפלגת השמאל כבר לא מבלבל אף אחד. זמנך עבר"
מערכת ice | 
שר הדתות, מתן כהנא (צילום אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)
יו"ר מפלגת נעם, ח״כ אבי מעוז, הגיב היום (ראשון) לפוסט של ח"כ מתן כהנא, בו הוא כתב בין היתר כי: "קו קיצוני של זלזול בכל מי שלא חושב כמוהם. המחנה הממלכתי יהיה ביתם גם של הדתיים הלאומיים שמאסו בשיח המשסה והמפלג. של אלה המבינים שאת זהותה היהודית של המדינה ניתן לעצב רק ביחד. דתיים - מסורתיים - חרדים וחילונים".
מעוז רשם: "מתן כהנא ממשיך לנסות לאחז את עיני הציבור, בתקווה נואשת שיש מי שעוד מאמין לאחד מגדולי הנוכלים בתולדות הפוליטיקה בישראל. אז לא, מתן, להקים קואליציה עם מי ששואפים להפוך את ישראל למדינת כל אזרחיה, זה לא חיזוק הזהות היהדות. להוביל רפורמות נגד הרבנות הראשית וכל גדולי הדור, זו לא נאמנות להלכה".
לדבריו של מעוז, "כשהרב דרוקמן שליט"א מתנה כל תכנית בהסכמת הרבנים הראשיים, זו לא תמיכה ברפורמות שלך. ואגב, מי שכינה את קומץ הרבנים שהתייעצת איתם ’רבנים זוטרים וחריגים’, היה הגאון הרב יעקב אריאל שליט"א, שאצלך גם הוא כנראה נחשב ’משסה ומפלג’. השימוש בך כעלה תאנה למפלגת השמאל כבר לא מבלבל אף אחד. זמנך עבר".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה