תקשורת ומדיה

יפה בן דוד בדרך לשריון בליכוד? שרת החינוך תוקפת

שר החינוך לשעבר מטעם מפלגת הליכוד, לימור לבנת התייחסה הבוקר למו"מ להסכם שכר למורים, והביעה תמיכה באוצר תוך שהיא מביעה ספקות במניעיה של מזכ"לית הסתדרות המורים: "אנשי ליכוד לא מגיעים סתם לחתונות, יש כאן מישהו בעל השפעה ועמדת כוח"
מערכת ice |  2
יפה בן דוד (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)

לאחר שבשבוע שעבר הביעה תמיכה בהצעת האוצר למורים, ותקפה בחריפות את שרת החינוך המכהנת, השרה לשעבר לימור לבנת התייחסה הבוקר (ראשון) שוב למשבר במערכת החינוך, והעלתה סברה מעניינת סביב מניעיה של מזכ"לית הסתדרות המורים, יפה בן דוד.


"אני רק מניחה את זה על השולחן וכל אחד יעשה את ההקשר בעצמו, יפה בן דוד היום פעילה בליכוד, בעברה הייתה קשורה למפלגת העבודה, היא פעילה מאוד בליכוד ואם לחתונת אחד מילדיה מגיעה כל צמרת הליכוד, היום לפני חודשיים, אז אפשר להבין מזה שזה לא מקרי. אנשי ליכוד, חברי כנסת ושרים לשעבר לא מגיעים סתם לחתונות ולא מגיעים כולם, אלא אם יש כאן מישהו בעל השפעה ועמדת כוח". אמרה לבנת, בראיון לגולן יוכפז וענת דוידוב ב־103fm.


בהמשך הריאיון, התייחסה שוב להצעת האוצר, וציינה: "פתחתי ואמרתי שמדובר בשילוב של שני דברים. האוצר מציע להעלות את שכר המורים הצעירים - יש כאן הצעה מאוד מאוד מאוד נדיבה. מנהלים יקבלו תוספות דרמטיות, נכון שמורה שהוא כבר שנה 20 מקבל מעל 13 אלף ש"ח, יקבל תוספת צנועה יותר, משום שהיעד הוא להביא מורים חדשים למערכת החינוך. צעירים היום לא באים בכלל למכללות להוראה".


 

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    המורים מתים להסכם הזה.
    mt 08/2022/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מעולם המורים לא קיבלו תוספת כל כך גדולה.. ממש חבל לפספס את ההזדמנות בגלל פוליטיקה.
    סגור
  • 1.
    חרא וזבל נפגשים
    מורה גימלאי 08/2022/21
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כי רעות שכזאת לעולם, לא ניתן לנו לשכוח. שתי שותפות לפשיעה כנגד הגימלאים. לסלק את שתיהן מעל המפה.
    סגור