קריירה ולימודים

יפה בן דוד מזהירה: "יהיה כאוס גדול, הם מסיתים"

רגע לפני פתיחת שנת הלימודים שככל הנראה לא תיפתח בזמן, מזכ"לית הסתדרות המורים, יפה בן דוד, דיברה בכנס החינוך של המרכז לשלטון מקומי על כל הנושאים הבוערים ותקפה את פקידי האוצר: "הם מדליפים דברים שלא היו ולא נבראו. יהיה כאוס גדול מאוד"
מערכת ice | 
יפה בן דוד (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)
בעוד שבועיים בדיוק שנת הלימודים אמורה להיפתח, אבל כרגע לא נראה שיש פריצת דרך בין הסתדרות המורים למשרד האוצר ומשרד החינוך, ובשלב זה נדמה ששנת הלימודים לא תיפתח בזמן.
בכנס החינוך של המרכז לשלטון מקומי דיברה מזכ"לית הסתדרות המורים, יפה בן דוד, ושיבחה את שרת החינוך, ח"כ יפעת שאשא ביטון, שהתייצבה לצד הסתדרות המורים: "היא לביאה שעומדת איתנה מול חבורת גברים מהאוצר שחושבים שהם ינהלו את העניינים".
בנוסף, בן דוד לא שכחה לבקר בחומרה את פקידי האוצר: "אתה יושב למשא ומתן ויש הדלפות של דברים שלא היו ולא נבראו. רוצים להעלות שעות, זה לא יקרה. לכן אני חוזרת ואומרת, הם לא יצליחו. יהיה כאוס גדול מאוד, בלגן גדול לצערי הרב".
 
יו"ר הסתדרות המורים ציינה כי שוחחה היום עם ראש הממשלה יאיר לפיד: "אני מאוד מקווה שההתערבות שלו תביא באמת לפתרון הולם עבור ציבור עובדי ההוראה. מסוף שנת 2019 אין בכלל הסכם שכר, יוקר המחיה רק עלה מאז. אף אחד לא יאיים עלינו, ונמשיך לעשות הכל. כל יום נוטשים עובדי הוראה את המערכת. משרד האוצר הוא זה שהביא את המצב למערכת החינוך בדרך של הסתה והכפשות. אני כבר רגילה להכפשות, הכל טוב".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה