תקשורת ומדיה

בעקבות הריקוד המושחת: ראשת ממשלת פינלנד עברה בדיקת סמים

לאחר שסרטונים שלה רוקדת עם כוכבת פופ הפכו לוויראליים, ראש ממשלת פינלנד סאנה מרין מסרה שעברה בדיקת סמים: "לא עשיתי דבר לא חוקי" 
מערכת ice | 
סאנה מרין (צילום ויקיפדיה)
בעקבות סרטוני הריקודים הפרועים שלה שפורסמו והפכו לוויראליים אמרה במסיבת עיתונאים סאנה מרין, ראשת הממשלה הצעירה של פינלנד (36), כי עברה בדיקות סמים וכי היא מצפה שהתוצאות יפורסמו בשבוע הבא, כך דיווח ה-BBC. 
פוליטיקאים פינים קראו לה להיבדק לגילוי סמים לאחר שהסרטון הודלף. עם זאת, מרין אמרה שוב ושוב שהיא מעולם לא נטלה סמים: "לא עשיתי שום דבר לא חוקי", אמרה לעיתונאים ביום שישי בהלסינקי.
 
"אפילו בשנות העשרה שלי, לא השתמשתי בשום סוג של סמים", אמרה מרין. היא הסבירה שהיא עשתה את בדיקת הסמים בגלל המחלוקת על הסרטונים, אבל הדגישה שהמהומה לא מוצדקת.
מרין, ראשת ממשלת פינלנד מאז דצמבר 2019, הועלתה על הגריל בעקבות הסרטונים. עיתונאים ופוליטיקאים שאלו אם היא יכולה לקבל החלטות ממשלה חשובות אם משהו יקרה בזמן שהיא יצאה למסיבה.
"אני לא זוכרת פעם אחת שהיה מצב פתאומי באמצע הלילה שהצריך ללכת לארמון מועצת המדינה", אמרה, "אני חושב שהיכולת שלי לתפקד הייתה ממש טובה. לא היו פגישות ידועות בימים בהם חגגתי".
מרין אמרה שהיא ידעה שהיא מצולמת תוך כדי ריקוד, אבל לא חשבה שהצילומים יפורסמו: "אני סומכת על כך שאנשים מבינים שאפשר להפריד בין שעות הפנאי לזמן העבודה", אמרה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה