תקשורת ומדיה

מדוע כוכבת הסדרה חברים עוררה סערה גזענית בארה"ב?

ליסה קודרו, הזכורה לטובה כפיבי מהסדרה חברים, עוררה סערה בארצות ההברית כשסיפרה כי ליוצרים של חברים "לא היה עניין" לכתוב על דמויות שחומות עור, זאת בעקבות הבלאגן שנוצר עם מרתה קאופמן, שהודתה שהיא חשב "נבוכה" ו"אשמה" מכך
מערכת ice | 
חברים איחוד (צילום אינסטגרם)
ליסה קודרו, הזכורה לטובה כפיבי מהסדרה חברים מדברת על כך שכותבי הסדרה נאבקו בדמויות המגוונות, עוררה סערה בראיון ל"דיילי ביסט" כשאמרה שליוצרי הסדרה, דיוויד קריין ומרתה קאופמן, "אין עניין" לספר סיפורים על אנשים שחורים בהתחשב ברקע משלהם.
הדברים של קודרו באים אחרי שקאופמן הודתה והתנצלה על כך שלא כתבה על דמויות שחורות. "טוב, אני מרגיש שזו הייתה תוכנית שנוצרה על ידי שני אנשים שהלכו לברנדייס וכתבו על חייהם לאחר הקולג'", אמרה קודרו. "ובמיוחד לתוכניות, כשזו הולכת להיות קומדיה מונעת אופי, אתה כותב מה שאתה יודע. אין להם עניין לכתוב סיפורים על החוויות של להיות אדם שחור", הוסיפה. ברשתות החברתיות קטלו ותקפו את ליסה על הדברים שאמרה וטענו לגזענות מצידה.
כל ששת הכוכבים מובילים של הסדרה חברים היו לבנים, ואנשים שחורים הופיעו בעיקר בתפקידי משנה קטנים במהלך שידורה של התוכנית, מ-1994 עד 2004. מוקדם יותר השנה, קאופמן אמרה ל"לוס אנג'לס טיימס" שהיא חשה כל כך "נבוכה" ו"אשמה" על חוסר הגיוון של התוכנית המצליחה, ואף תרמה 4 מיליון דולר ללימודים של אפרו אמריקאים באוניברסיטה. 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה