תקשורת ומדיה

פאני בוזגלו חטפה - ולא נשארה חייבת: "בולמית, עור ועצמות"

פאני בוזגלו חטפה ברשתות החברתיות: "בולמית, גוף של ילדה, עור ועצמות, זה לא גוף נשי, תאכלי בכוח". ולא נשארה חייבת כשהגיבה לאותם אנשים: "זה פוגע, מעליב ומכעיס. מי אתם אותם אנשים שתעירו לי על המראה החיצוני שלי שהוא טבעי, גנטיקה, בלי מאמץ, ותשפטו אותי לחומרה כי כך נולדתי"
מערכת ice |  1
פאני בוזגלו (צילום אינסטגרם)
לא מעט נשים, ביניהן דוגמניות בעיקר אך לא רק, מקבלות הערות על המראה החיצוני שלהן ועל כך שהן רזות מדי ומרעיבות את עצמן. אחת מהן היא פאני בוזגלו,  שנשאלה על ידי עוקבת איך היא מתמודדת - היא חשפה את התחושות בעקבות אינספור הביקורת וההערות שנזרקות אליה.
בוזגלו אמרה: "בנות שבורכו ברזון טבעי מקבלות הערות פוגעניות ודורסניות המון פעמים, וסותמות את הפה", אמרה פאני, "כי מי תתלונן באמת שהיא כל כך רזה בלי מאמץ? אז זה לא סבבה לבוא ולהגיד: 'יאללה תאכלי כבר, תשמיני את כחושה, עולם הולך ונעלם, בולמית, גוף של ילדה, עור ועצמות, זה לא גוף נשי, תאכלי בכוח', ועוד ועוד. זה פוגע, מעליב ומכעיס".
פאני המשיכה: "כי מי אתם אותם אנשים שתעירו לי על המראה החיצוני שלי שהוא טבעי, גנטיקה, בלי מאמץ, ותשפטו אותי לחומרה כי כך נולדתי. אבל כשאומרים למישהי שמנה משהו על המשקל, כולם הופכים לסנגורים ויוצאים בהצהרות. תלמדו לקבל את השונה מכם, את האחר בלי שיפוטיות. רק בריאות".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    צודקת
    ליאן 12/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צודקת !!
    סגור