תקשורת ומדיה

גיל תמרי מגיב לביקורת: "מתנצל אם מישהו נפגע"

כתב חדשות 13 התייחס בשיחה באולפן חדשות 13 לסערה שעורר לאחר שהביא תיעוד ממכה בניגוד לחוקי המדינה המוסלמית: "מתנצל אם מישהו נפגע, זוהי נשמת אפה של עיתונות חופשית"
מערכת ice |  5
גיל תמרי (צילום שמוליק עלמני)
לאחר הסערה שעוררה כתבתו של הכתב גיל תמרי בחדשות 13, כאשר הוא נכנס למקום הקדוש ביותר בעולם עבור המוסלמים- מכה שבערב הסעודית, לשם אסור על פי חוקי המדינה להיכנס אם אתה לא מוסלמי. הכתב התייצב היום (שלישי) באולפן החדשות והתייחס לביקורת.
"לא הייתה לי שום כתבה לפגוע במוסלמים. אם מישהו נפגע מהתיעוד שלי, אני מתנצל על כך. המטרה שלנו הייתה להנגיש לציבור מקום שהוא מבחינתם הם לא יכולים לראות, הם לא יכולים להכיר – זו המטרה של העיתונות, להיות מסוגל להגיע למקום ולספר סיפור. לתת לצופים תחושה כאילו הם נמצאים שם. זוהי נשמת אפה של עיתונות חופשית" אמר בשיחה שהתקיימה באולפן בנושא.
 
קודם לכן בחדשות 13 הגיבו למתקפה הקשה כלפיהם, ומסרו בהודעה לתקשורת: "ביקורו של עורך חדשות החוץ גיל תמרי במכה הוא הישג עיתונאי חשוב, שלא נועד בשום צורה לפגוע ברגשות המוסלמים. כמובן שאם מישהו חש פגיעה, אנחנו מצרים על כך. נבהיר: סקרנות עיתונאית היא נשמת אפו של מקצוע העיתונות. האני מאמין העיתונאי, מושתת על הגעה לכל מקום ותיעוד הדברים ממקור ראשון".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    פיגוע מדיני של אדם גאותן שפעל ממניעים אישיים של גדלות
    רשע כאותן ואדיוט 07/2022/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אל תבלבל לנו את המח על נשמת אפה של עיתונאות אתה גאותן ודאגת לקידומך האישי והאינטרסים שלך על חשבון כלל עם ישראל אדיוט בדיוק כמו הערוץ ממנו אתה מגיע להקיא עליכם מקווה שהערוץ שלכם יסגר בקרוב תת רמה
    סגור
  • 4.
    כל כך ישראלי להגיד: אני מתנצל א ם מישהו נפגע
    התנצלות ללא התנצלות 07/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבל אתה יודע שנפגעו! אז למה לא לקחת אחריות אמיתית על מעשיך? למה לא להגיד אני מתנצל מעומק לבי בפני אזרחי סעודיה על הצער והפגיעה שגרמתי להם. אני מתנצל גם בפני כל אחד אחר שפגעתי בו. לא התכוונתי לפגוע אלא רק להביא מידע עיתונאי, לאור ההתעניינות בסעודיה הקיימת בקרב אזרחי ישראל על רקע ההתקרבות בין שתי מדינותינו". ככה, פשוט והוגן ומראה אכפתיות גם כלפי אחרים ולא רק כלפי עצמך.
    סגור
  • 3.
    נשמת הבל פיו המצחין של ערוץ בלתי סובלני וחסר טאקט.
    חגי 07/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    "נשמת אפה של עיתונות מצחינה ומרקיבה" אין מילים לטירלול של ערוץ 13. פשוט לא להאמין עד כמה דפוק ומסריח הבל פיוו של הערוץ הדפוק. גיל תמרי מוטב שתוריד פרופיל ותעוף לנו מהחיים. עשית מעשה מכוער ובלתי מתחשב באוכלוסיה ענקית. כמה פטטית תשובת הערוץ.
    סגור
  • 2.
    לא הראה כמעט כלום
    מלך 07/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רק את חוצפתו והתגנבותו.. למקום שמדיר אחרים כמוהו..
    סגור
  • 1.
    זו לא התנצלות (ל"ת)
    רום 07/2022/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור