טלוויזיה

חדשות 13 בתגובה לביקורות הקשות: "הישג עיתונאי חשוב"

בחדשות 13 העלו כתבה של גיל תמרי, בה הוא מבקר במכה שבערב הסעודית למרות שאסור לאנשים שהם לא מוסלמים להיכנס וחטפו ביקורות קשות והגיבו: "הישג עיתונאי חשוב, שלא נועד בשום צורה לפגוע ברגשות המוסלמים". 
מערכת ice | 
גיל תמרי (צילום שמוליק עלמני)
גיל תמרי, הכתב של חדשות 13, צולם בכתבה שעלתה אמש (שני) במהדורת החדשות בה הוא מבקר בעיר מכה שבערב הסעודית ועורר סערה רבה על כך שאסור בכלל האיסור לאנשים שהם לא מוסלמים להיכנס לשם, ובנוסף יכול להרוס את נירמול היחסים בין ישראל לסעודיה.
בחדשות 13 הגיבו למתקפה הקשה כלפיהם: "ביקורו של עורך חדשות החוץ גיל תמרי במכה הוא הישג עיתונאי חשוב, שלא נועד בשום צורה לפגוע ברגשות המוסלמים. כמובן שאם מישהו חש פגיעה, אנחנו מצרים על כך. נבהיר: סקרנות עיתונאית היא נשמת אפו של מקצוע העיתונות. האני מאמין העיתונאי, מושתת על הגעה לכל מקום ותיעוד הדברים ממקור ראשון". 
עוד הוסיפו כי: "עקרונות אלה הנחו אותנו גם במשימה העיתונאית הזאת, שאפשרה לצופים רבים מגע ראשוני כמעט בלתי אמצעי עם המקום החשוב הזה. זאת יחד עם הסקרנות וההתרגשות בישראל סביב היחסים המתהדקים עם סעודיה. לתפיסתנו, הידיעה וההכרה של מקום חשוב ממקור ראשון, רק תורמות להגברת הסובלנות הדתית והשיח מתוך למידת והכרת אמונות האחר".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה