תקשורת ומדיה

עומר אדם חוטף מחצרוני: "נטייה לחפלות המוניות לא משתלמות"

פרופ' אמיר חצרוני הגיב לציוץ של אילה חסון על העלייה בנתוני התחלואה בקורונה בעקיצה להופעתו של הזמר שעוררה סערה: "זה בגלל חוסר הקפדה על אמצעי זהירות מינימליים (מסכות) ונטייה להשתתף בחפלות המוניות לא משתלמות עם עומר אדם"
מערכת ice |  2
אמיר חצרוני וקובי סויסה (צילום פרטי)
סערת האכזבה מההופעה של עומר אדם, העלייה בתחלואת הקורונה, תסמכו על פרופ' אמיר חצרוני שימצא את הדרך הבלעדית שלו להתייחס לנושא ולעקוץ כמה שיותר אנשים בדרך, כאשר הפעם, הגיב לציוץ של מגישת חדשות 13, אילה חסון, בנוגע לנתוני התחלואה.
בתגובה לציוץ של אילה חסון על עליית התחלואה בנגיף הקורונה, פרופ' אמיר חצרוני, בעיני רבים הפרובוקטור הראשי לישראל, צייץ כך: "את כמובן צודקת וזה במידה רבה בגלל חוסר הקפדה על אמצעי זהירות מינימליים (מסכות) ונטייה להשתתף בחפלות המוניות לא משתלמות עם עומר אדם".

כאמור, זאת בתגובה לכך שאילה חסון העלתה ציוץ על התחלואה בקורונה ובו כתבה כך: "אתם יושבים, נכון להיום יותר מ-61,000 (61 אלף) חולי קורונה פעילים בישראל, רק היום נוספו 8000 חולים. וזה לא כולל את אלה שעושים בדיקות ביתיות ולא מדווחים למערכת. איזה שושו. זה לא שצריך לפתוח עם זה מהדורות אבל בהחלט יש מקום לעדכן את הציבור. שמרו על עצמכם".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חוטף ממי? מה זה חצרוני, ולמה דעתו מובאת? (ל"ת)
    גל 07/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מספיק עם חצרוני
    אלי 07/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא ברור לי מדוע אתם מתעקשים לתת במה למי שמצטלם רוקד על קברי חללי צה"ל. מאחד כה צריך להתעלם
    סגור