תקשורת ומדיה

סערת החזירים בחיפה: בעירייה תוקפים את ראש העיר

חזירי הבר בחיפה ממשיכים להתרבות, האזרחים סובלים והעיירה חסרת אונים, בדיון שנערך היום (ה') התקיפו חברי העירייה את ראש העיר עינת קליש רותם
מערכת ice | 
עינת קליש-רותם, ראש העיר (צילום יהונתן זינדל, פלאש 90)
מועצת העיר חיפה קיימה היום (חמישי) דיון בנושא המדיניות הנדרשת של העייריה בנוגע התמודדות  עם חזירי הבר ברחבי העיר. בעיה אשר ממשיכה לגרום לסבל ציבורי גדול ולהמון קשיים על התושבים. חברי המועצה ביקשו להבין מהי התוכנית של העירייה, כמה חזירים היא מתכוונת לדלל, באיזה אופן ומה מתכוון לעשות הפרויקטור שנשכר לאחרונה.
בתחילת הדיון הציגו חברי העירייה בפני ראש העיר עינת קליש - רותם, את טענותיהם על אוזלת ידה של העירייה בעניין. אחת הטענות שעלו נגד ראש העיר היו כי בהוראת ראש העיר הופסק הירי לעבר החזירים. מנגד קליש לא התרגשה מהטענות, ההיפך: "הפסקתי את הירי כי זהו מהלך לא חוקי ולא ראיתי היתר ירי. אני גאה בזה". בהמשך אמרה קליש: "לא יורים בעיר כי אין היתר ירי והמדיניות לא השתנתה ואנו נאלצים להעתיק ולהיפרד מחזירים שאיבדו פחד מבני אדם והפכו את העיר למרחב המחיה שלהם. מאות מאכילי החתולים משכו את החזירים לעיר. אי אפשר לצוד כי זה מחוץ לחוק".
 
למרבה אכזבת תושבי חפה הדיון הסתיים ללא שום מתן תשובות של ראש העיר ובטרם התקבלה החלטה כלשהי בעניין. עמו כן קליש עזבה את ישיבת העירייה לפני תום הדיון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה