תקשורת ומדיה

הנדל: "משתמטים, פטריוטים של ציוצים", רוטמן: "תצדיע לעבאס"

בעקבות האירועים והמתיחות הביטחונית בהר הבית והנפת כרזה של חמאס עם טיל נ"ט שמכוון על הר הבית, חברי כנסת מהאופוזיציה טוענים לחוסר משילות בהר ולהפקרות מצד ממשלת ישראל בראשות נפתלי בנט
מערכת ice |  2
בן גביר וסמוטריץ מצעד הדגלים (צילום אלון נוריאלי)

יועז הנדל, שר התקשורת, צייץ היום (שני) נגד חברי הכנסת בצלאל סמוטריץ', איתמר בן גביר ושמחה רוטמן (הציונות הדתית). הציוץ מגיע בעקבות האירועים האחרונים בהר הבית, כאשר רק הבוקר עלתה כרזת ענק במתחם הר הבית ובה הכיתוב: "חמאס מברך את האומה הערבית והאסלאמית לרגל עיד אל-פיטר", וברקע איש הזרוע הצבאית עם טיל נ"ט לרגל חג עיד אל פיטר (סיום צום הרמד'אן). האירועים הובילו את חברי הכנסת מהאופוזיציה לצאת נגד היעדר המשילות בהר הבית.
 


הנדל כתב עליהם, בתגובת-נגד: "ויקם המלפפון ויכה את הגנן. המשתמטים ומש״קי הדת מסבירים לי איך מניפים דגל ונלחמים למען המדינה. הגנרלים סמוטריץ', רוטמן ובן גביר. העיקר אתם שולחים אותנו להילחם. פטריוטים של ציוצים".

בכמה ראיונות אמר בן גביר כי לא השתמט אלא לא עשה שירות בצבא כיוון שהצבא סירב לגייסו בשל עברו בתנועת כ"ך.



סמוטריץ' לא נשאר חייב וכתב במענה להנדל: "עוד לא אבדה תקוותינו, התקווה בת שנות אלפיים להיות עם חופשי בארצנו. אחיי ואחיותיי, בקרוב נשיב בעזרת השם את הציונות לממשלה ואת הכבוד הלאומי לאזרחי ישראל".


גם שמחה רוטמן, שמוזכר בציוץ של הנדל, צייץ והסביר: "כשקיבלתי פטור משירות צבאי מסיבות רפואיות, ובחרתי בכל זאת להתנדב לצבא, לשרת בבסיס מרוחק (צוקי עובדה) ולתרום למדינה כפי שמצב בריאותי אפשר לי, לא חשבתי שיום אחד שותף של תומכי טרור מהתנועה האיסלאמית יחשוב שהוא בפוזיציה להתנשא מעלי. יועז, אחרי שתסיים להצדיע למנסור, לך לתורנות מטבח".

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    איתמר וסמוטריץ לוחמי הימ"מ שלנו!!!!
    צדק 05/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נאחל שיהיו ביחד לאורך כל הדרך וינהיגו את המדינה!!!!!!
    סגור
  • 1.
    שקד המלכה
    שקד 05/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הנדל ויאיר גולן הם דוגמאות מאלפות איך רקע בטחוני הוא לא ערובה להצלחה בכלום. למזלנו הוא עוסק רק בסיבים אופטיים. עותקים: מש"ק המודיעין גדעון סער, זאב אלקין (שרות צבאי?), הג'ובניק צבי האוזר, המש"ק אביגדור ליברמן, הכתב הצבאי ניצן הורוביץ, והכתב במחנה יאיר לפיד. לגבי מנסור עבאס אין פרטים לגבי השירות הצבאי.
    סגור